جاباما
۳۳۵۶۷۱
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

این صورتی های دخترانه...

شاید در نگاه اول طراحی و دکوراسیون اتاق دخترانه کار ساده ای باشد! کافی است رنگ های گلبهی و صورتی را به عمق فضای اتاقش بپاشید و پارچه های گل گلی را برای روتختی و پرده اتاقش انتخاب کنید!

وب‌سایت چیدانه: شاید در نگاه اول طراحی و دکوراسیون اتاق دخترانه کار ساده ای باشد! کافی است رنگ های گلبهی و صورتی را به عمق فضای اتاقش بپاشید و پارچه های گل گلی را برای روتختی و پرده اتاقش انتخاب کنید!

اما باید بگوییم که دکوراسیون اتاق خواب دختران غالبا سخت تر از پسربچه هاست چرال که دختران غالبا به جزئیات توجه بسیاری می کنند بنابراین تزیینات یکی از مهمترین موارد دکوراسیون اتاق دخترانه می باشد. توجه به هارمونی رنگ ها، طرح ها و استفاده از رویاهای کودکانه که اغلب در میان همه ی دختران مشترک است یکی از مهمترین مواردی است که در تزیین اتاق دخرانه باید به آن توجه کنید. با ما همراه باشید تا با هم نمونه هایی از این تزیینات را بررسی کنیم.

انتخاب رنگ سفید برای اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...

شاید در نگاه اول انتخاب رنگ صورتی برای اتاق دختران گزینه ی مناسبی باشد اما باید بگوییم این علاقه به رنگ صورتی در دختران مانند همه ی علایق کودکانه مقطعی است. اگر فرزند شما در فاصله ی سنی انتهای دوران کودکی و ابتدای دنیای نوجوانی است پس رنگ سفید برای دکوراسیون اتاق خواب او بهترین گزینه است می توانید برای آنکه به این فضا روحیه ی دخترانه ببخشید از تم گل گلی برای روتختی و یا رنگ های مکمل و جذاب برای فرش و سایر لوازم او استفاده کنید.

این صورتی های دخترانه...

توجه داشته باشید که جزییات را در دکوراسیون اتاق دخترانه فراموش نکنید، حضور مجسمه ها گلدان ها و لوازم و وسایل رمانتیک بامزه می تواند به خوبی در فضای دکوراسیون اتاق دختر شما بدرخشد .


استفاده از رنگ صورتی در اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...

برای اتاق نوجوانان بهترین رنگ استفاده از تم صورتی است. اما توجه داشته باشید که بهتر است انتخاب رنگ شما ترکیبی باشد. این کار هم ظاهر سرسنگین تری به فضای اتاق دخترانه می بخشد هم این امکان را می دهد که مدت زمان طولانی تری از آن به عنوان یک دکوراسیون مناسب برای خود استفاده کند در انتخاب رنگ ها توجه داشته باشید که حتما سلیقه ی او را در نظر بگیرید.


تزیینات پارچه ای در دکوراسیون اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...

گاهی با اضافه کردن جزییات ساده ای به دکوراسیون اتاق دختر خود می توانید آن را رویایی کنید. تزیینات پارچه ای از جمله مواردی است که به جرات می توان استفاده از آنها را در طراحی ها مقرون به صرفه دانست. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و زیبایی اتاق کودکتان را دو چندان کنید.


استفاده از تم کارتونی در اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...

هلو کیتی از گذشته های دور محبوب هر دختر بچه ای بوده است! پس به سادگی می توانید این شخصیت محبوب کارتونی را در فضای اتاق کودک خود بگنجانید و سعی کنید سایر المان ها و تزیینات موجود در اتاق خواب دخترتان نیز با این طرح هماهنگ باشد.

این صورتی های دخترانه...

نیازی نیست حتما از این المان های کارتونی در مقیاس بزرگ استفاده کنید به سادگی می توانید آن را در جزییات کوچکی مانند ساعت و یا حتی طرح رو تختی و .... استفاده کنید و جلوه ی خاصی به طراحی فضای اتاق دخترانه خود ببخشید.


طراحی های رمانتیک برای اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...

قلب ها یکی از عناصر اصلی دکوراسیون های رمانتیک محسوب می شوند، کافی است آن ها را در فضای اتاق دخترانه خود بگنجانید. برای این کار می توانید از خلاقیت های خود استفاده کنید و چهره اتاق کودکتان را رمانتیک کنید.


دکوراسیون پرنسسی برای اتاق دخترانه

این صورتی های دخترانه...


همه ی دختران در دوران کودکی تجربه ی پرنسس بود را در رویاهای خود پرورش داده اند. شما هم می توانید به سادگی این آرزوی شگرف را برای آن ها محقق کنید. تخت های پرنسسی یکی از ساده ترین ایده ها در این زمینه برای شما محسوب می شود.

این صورتی های دخترانه...

حتی می توانید این تخت ها را با موارد گفته شده ی دیگر در فضای اتاق کودکتان تلفیق کنید تا ظاهری خاص و منحصر به فردی داشته باشد. استفاده از رنگ سفید پارچه های گل گلی همه و همه می تواند در کنار یک تخت پرنسسی به خوبی بنشیند.


انتخاب سرویس خواب دخترانه برای نوزادان

این صورتی های دخترانه...

همان طور که گفتم رنگ سفید در دکوراسیون اتاق دخترانه رنگی محبوب می باشد که به خوبی می توانید آن را با رنگ های متنوع هماهنگ کنید. رنگ هایی مانند یاسی، گلبهی، سبز ملایم همه و همه رنگ هایی است که می تواند جایگزین مناسبی برای رنگ صورتی در فضای اتاق دخترانه باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشقشم

    • هستی

      واااااااای عالیه دنیای دخترونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج