جاباما
۳۳۵۶۸۵
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

۱۰ بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

همه ما خوب می دانیم که آشپزخانه محل سلطنت ما خانوم های خانه دار است و حسابی هم روی آن حساس هستیم و هر چیزی که نظم آن جا را به هم بریزد و باعث شود که حال خوبی که در آشپزخانه تجربه می کنیم را نداشته باشیم حسابی ما را عصبانی می کند.

وب‌سایت چیدانه: همه ما خوب می دانیم که آشپزخانه محل سلطنت ما خانوم های خانه دار است و حسابی هم روی آن حساس هستیم و هر چیزی که نظم آن جا را به هم بریزد و باعث شود که حال خوبی که در آشپزخانه تجربه می کنیم را نداشته باشیم حسابی ما را عصبانی می کند و من امروز به شخصه می خواهم تعدادی از این موارد را با شما در میان بگذارم، بد نیست یک بار برای همیشه این موارد را یاد بگیریم و دیگر آن ها را تکرارنکنیم.

پس اگر دوست دارید تا دفعه بعدی که از آشپزخانه استفاده می کنید با داد و هوار ما روبرو نشوید حتما این مطلب را از ما بخوانید مطمئن هستم این مطلب داغ دل خیلی از خانم های خانه دار را تازه می کند و حرف هایی که اینجا بیان شده است درد مشترک خیلی از آن ها است.

قرار دادن ظرف های کثیف هر جایی از آشپزخانه

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!


واقعا تبریک می گویم که توانسته اید از نشیمن تا آشپزخانه بروید که ظرف های کثیف میوه ای را که نوش جان کرده اید؛ روی ماشین ظرف شویی بگذارید. واقعا دوست دارم بدانم با آن ۵ ثانیه ای که باز کردن درب ماشین ظرف شویی و قرار دادن بشقاب درون آن از شما می گرفت چه کار مهمی می توانید انجام دهید؟ آهان فهمیدم با انجام ندادن این کار شما ۵ ثانیه زودتر به کاناپه می رسید تا لم بدهید و برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را ببیند.


چرا وقتی من در آشپزخانه هستم تو هم آنجا هستی؟

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

امیدوارم دلیل منطقی ای برای این قضیه وجود داشته باشد که چرا هر وقت من در آشپزخانه مشغول پختن غذا هستم شما هم سر و کله تان آنجا پیدا می شود؟ این قضیه درست مثل دوران کودکی مان است که تا وقتی که من به یک اسباب بازی دست نزده ام شما علاقه ای به بازی کردن با آن نداشته اید اما به محضی که من آن را دست می گیرم، شما هم قصد بازی کردن با همان اسباب بازی را پیدا می کنید. خب وقتی می بینید که من مشغول پخت و پز در آشپزخانه هستم و به فضای باز نیاز دارم لطفا جای دیگری برای چک کردن ایمیل هایتان پیدا کنید. واقعا فکر نمی کنم کار سختی باشد.


درب کابینت آشپزخانه و کشو ها را باز رها نکنید

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

دلم می خواهد بدانم واقعا توقع زیادی است که وقتی درب کابینت آشپزخانه و یا کشوها را می بندید همان موقع چک کنید که آیا کامل بسته شده اند یا نه؟ باور کنید که آن قدر دست و پا و کله ام به درب ها و کشو های نیمه باز آشپزخانه برخورد کرده است که دیگر کم کم این قضیه کلافه ام کرده است. همان دقیقه چک کردن آن خیلی راحت تر از آن است که دوباره برگردید و آن ها را ببندید گرچه که فکر نمی کنم همین کار را هم انجام دهید. با این کار فقط دکوراسیون آشپزخانه را بی نظم تر جلوه می دهید.


صندلی اپن آشپزخانه را روی زمین نکشید

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

صندلی اپن آشپزخانه خیلی سنگین است؟ نه واقعا می خواهم بدانم؛ واقعا برای من این سوال تبدیل به یک چالش ذهنی شده است، چون واقعا فکر نمی کنم که این صندلی ها وزن زادی داشته باشند که برای ۲۰ سانت جا به جا کردن آن ها نیاز باشد که حتما آن ها را روی زمین بکشید و وحشتناک ترین سمفونی کوتاه دنیا را در به اجرا در آورید. در ضمن سعی کنید همیشه صندلی های اپن را صاف بگذارید تا دکوراسیون آشپزخانه منظم تر به نظر برسد.


بطری آب خالی در یخچال آشپزخانه

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

دلیل این یکی را که دیگر اصلا نمی فهمم؛ واقعا روی چه حسابی بطری آب شخصی تان را که خالی شده است را داخل یخچال قرار می دهید؟ واقعا انتظار دارید آن را هم من برای تان پر کنم؟ قبول کردن مسئولیت یک بطری نیم لیتری؛ نه اصلا یک لیتری خیلی سخت است؟


حوله های خیس روی کانتر آشپزخانه

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

دست های تان را به جای روشویی سرویس بهداشتی داخل سینک آشپزخانه می شویید قبول، اما دیگر چرا حوله های خیسی که با آن دست های تان را خشک کرده اید را روی کانتر رها می کنید؟ امیدوارم در جریان باشید که حوله یک وسیله شخصی است و خودتان باید آن را جای آویزان کنید تا خشک شود.


در آشپزخانه هر چیزی جای خاص خودش را دارد

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

من واقعا خوشحال خواهم شد اگر در مرتب کردن خرید ها به من کمک کنید اما بیشتر از آن خوشحال خواهم شد اگر برای من کار اضافه درست نکنید. بهتر است قبل از قرار دادن هر چیزی از من سوال کنید که آیا جای آن درست است یا نه؟ و گرنه من مجبور خواهم شد که دوباره کاری کنم و یک بار دیگر آن وسیله ها را جابه جا کنم. می دانم که قصد کمک کردن دارید اما گاهی کاری نکردن بهتر از هر چیزی است.


سبد سینک ظرف شویی جای غذای باقی مانده نیست

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

سبدی که در داخل سینک ظرف شویی قرارمی گیرد جای ریختن باقی مانده غذای داخل بشقاب شما نیست. آن سبد برای ریختن تفاله های چای مورد مصرف قرا می گیرد و وقتی شما هر چیز دیگری را هم داخل آن میریزید جز کثیف کردن سینک کار دیگری نمی کنید، باور کنید رعایت کردن این نکات خیلی راحت است.


به چیدمان بشقاب ها روی هم دقت کنید

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

باور کنید خیلی سخت نیست که بشقاب ها را روی هم قراردهید آن هم جوری که یک نمای منظم را به شما تحویل دهد. عکس بالا را نگاه کنید و تصور کنید که درب کابینت آشپزخانه را باز می کنید و چنین نمایی را می بینید، اصلا دیگرنا و نوایی برای کار کردن در آشپزخانه برای تان باقی می ماند؟


غذاهای تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید

10 بی نظمی در آشپزخانه که آزارتان می دهد!

بد نیست که گاهی به یخچال سر بزنید و غذاهای تاریخ مصرف گذشته را دور بریزید، همش که من نباید این کار را انجام دهم. بد نیست بعضی وقت ها شما هم این کار را انجام دهید؛ اما این جور نباشد که هر چیزی را از یخچال در بیاورید آن را نگاه کنید و با آن که تاریخ مصرف آن گذشته بگویید نه هنوز می شود از آن استفاده کرد، باور کنید حفظ سلامتی هم راهی برای پس انداز پول است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج