۳۳۵۶۹۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (۱)

اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که می خواهید کودکتان، چشمان زیبای شریک زندگی شما را به ارث ببرد و یا دوست دارید که فرزندتان بیش از حد، به شما و یا یکی از اعضا خانواده شباهت داشته باشد، باید قبل از اقدام به باردار شدن بسیار تیزبین و آگاه عمل نمایید.

وب‌سایت مامانم: اگر شما هم جزء خانم هایی هستید که می خواهید کودکتان، چشمان زیبای شریک زندگی شما را که بسیار زیبا هم است، به ارث ببرد و یا دوست دارید که فرزندتان بیش از حد، به شما و یا یکی از اعضا خانواده شباهت داشته باشد، باید قبل از اقدام به باردار شدن بسیار تیزبین و آگاه عمل نمایید، تا بتوانید با استفاده از علم باروری روز دنیا، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

تا همین اواخر، این نوع فکر برای زوج های جوان فقط در حد یک ایده غیرممکن بود. اما در حال حاضر، شما هم مانند بسیاری از زن و شوهرها می توانید به راحتی تمام این کارها را انجام داده و ویژگی های فرزند داخل رحم خود را تعیین کنید. بله، درست فهمیدید، امروزه به لطف پیشرفت در تکنولوژی های علم پزشکی، تمام رویاها و تخیلات دست نیافتنی شما تبدیل به واقعیت می شود.

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (1)

اگر شما به عنوان یک پدر و مادر جوان تا به حال، هرگز تولد نوزادانی که به کمک روش طراحی به دنیا آمدند، را نشنیده اید و کنجکاو هستید که در این مورد بیشتر بدانید و یا در حال حاضر در فکر داشتن یک نوزاد به روش طراحی هستید، خواندن این مقاله به افزایش آگاهی شما و شریک زندگیتان در مورد این موضوع کمک بسیاری خواهد کرد.

نوزادانی که با کمک روش طراحی به دنیا می آیند، چگونه نوزادانی هستند؟

در ابتدا، لازم است به عنوان یک زوج جوان به یاد داشته باشید نوزادی که با کمک روش طراحی به دنیا می آید، با نوزادی که به روش طبیعی متولد می شود، هیچ فرقی ندارد. در واقع، می توان ادعا کرد که تنها تفاوت نوزادان طراحی شده با کودکان دیگر این است که این نوزادان از طریق غربالگری ژنتیکی و با ایجاد تغییرات ژنتیکی اساسی به وجود آمده اند. اصلاح ژنتیکی فرایندی است که در آن از فناوری-های خاص و یا مجموعه ای از فنآوری های کمکی برای تغییر در ساختار ژنتیکی سلول های بدن پدر و مادر استفاده می شود.

لازم است بدانید که مرحله اصلی این فرایند شامل انتقال ژن به منظور ایجاد فرصت تغییر در آرایش ژنتیکی آن می باشد. حتی جالب است بدانید که در برخی موارد، این نوع جنین ها قبل از آن که در بدن مادر خود کاشته شوند و یا حتی قبل از اینکه از تکنیک های ژن درمانی برای ایجاد ویژگی های موردنظر در جنین کمک گرفته شود، توسط دکتر متخصص زنان و زایمان برای پدر و مادر متقاضی او به نمایش گذاشته می شوند.

حقایقی مهم در مورد نوزادانی که با کمک روش طراحی متولد می شوند:

اگر شما به عنوان یک پدر و مادر در حال برنامه ریزی برای داشتن یک بچه طراحی شده هستید و یا اگر می خواهید مطالب بیشتری را در مورد این نوع بچه ها بدانید، حتما ادامه این مقاله را بخوانید، چون در ادامه این مقاله حقایق زیادی در مورد بچه های متولد شده با کمک روش طراحی بیان شده است، که شما باید قبل از هر اقدامی برای باردار شدن، از آن ها آگاه باشید. مهم ترین این موارد عبارتند از:

• اکثر پدر و مادرانی که می خواهند گزینه طراحی را برای تولد فرزند خود انتخاب کنند، می-توانند با نگاهی کلی به مسائل و بیماری های مختلف، فرزند خود را در آینده هم از خطرات دور نگه داشته و از بروز اختلالات و بیماری ها در بدن وی جلوگیری کنند. از شایع ترین بیماری-هایی که این پدر و مادران نگران بروز آن ها در بدن فرزند آینده خود هستند، می توان به سرطان، کوری، بیماری های روانی اشاره نمود.

• جالب است به خاطر داشته باشید که ۱ نفر از هر ۱۰ پدر و مادری که به منظور تولد نوزاد خود، روش طراحی را انتخاب می کنند، می توانند هوش کلی نوزاد خود را بالا برده و میزان دقت و یادگیری او را بهبود ببخشد.

• همچنین، ۳ نفر از ۱۰ پدر و مادری که برای داشتن یک نوزاد سالم و قوی، این روش را انتخاب می کنند، می توانند به نوزادان خود زندگی جاودانه و توام با موفقیتی را هدیه کنند.

• علاوه بر این موارد، ۳۲ درصد افرادی که برای داشتن فرزند آینده خود، روش طراحی را انتخاب می کنند، این کار را به امید این که بتوانند از بروز مسائل مختلف بهداشتی در بدن نوزادان خود جلوگیری کنند، انجام می دهند.

• اما به یاد داشته باشید که کشورهایی مانند هند، چین و انگلستان، از روش طراحی برای بچه دار شدن افراد جامعه خود پشتیبانی نمی کنند و در واقع، آن را یک عمل غیرقانونی می دانند. این کشورها عقیده دارند فن آوری که کمک کند تا کودکی به دنیا بیاید، صد در صد امن نخواهد بود.

دلیل دیگر این کشورها برای رد صلاحیت روش طراحی این است که هنوز این روش در مرحله آزمایشی بوده و توسعه نیافته است. در واقع، جامعه پزشکی این کشورها ادعا می کنند که برای اطمینان بیشتر، روش طراحی برای تولد نوزادان نیاز به انجام آزمایشات مختلفی دارد.

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (1)

• نکته مهم دیگری که والدین متقاضی روش طراحی باید به خاطر داشته باشند این است که اگر روند به وجود آمدن یک نوزاد در این روش به درستی انجام نشود، می تواند منجر به تولد نوزادان ناقص الخلقه و بیمار گردد.

• معمولا، در بسیاری از موارد، پدر و مادرانی برای منافع سطحی خود و نوزادشان از روش طراحی برای تولد او استفاده می کنند و دلیل خاصی ندارد. در حالی که برخی از والدین از این روش برای ایجاد یک ویژگی خاص در فرزند آینده خود ، مانند داشتن یک نوزاد با موهای بلوند و چشمان آبی رنگ استفاده می کنند.

• مباحثی وجود دارد که ادعا می کند تولد نوزادان با استفاده از روش طراحی می تواند به بروز یک شکاف عمیق در بین اقشار مختلف جامعه منجر شود، چون در چنین جوامعی بچه هایی که به روش طبیعی متولد خواهند شد، تفاوت قابل توجهی در مقایسه با کودکانی که با روش طراحی متولد شده اند، خواهند داشت.

در واقع، این مباحث ادعا می کنند نگاه جامعه به کودکانی که با عنوان بچه های طراحی شده، متولد می شوند، بهتر از سایر نوزادان می باشد، زیرا روند رشد این نوزادان بهتر بوده و حتی شانس ابتلا به برخی بیماری ها هم در آنها کمتر خواهد شد.
صفات مشترک بچه هایی که با کمک روش طراحی به دنیا می آیند:

در ادامه این مقاله، برخی از صفات مشترکی که بین تمام نوزادان وجود دارد و شما می توانید آن ها را در نوزادانی که با کمک این روش متولد می شوند، تغییر دهید، بیان شده است. مهم ترین این صفات عبارتند از:

1 . جنسیت نوزاد متولد نشده

2 . کاهش شانس جنین داخل رحم مادر در ابتلا به برخی بیماری ها و یا درمان یک بیماری خاص که جنین را در دوران بارداری مادرش تحت تاثیر قرار خواهد داد

3 . تغییر شخصیت کلی کودک

4 . تغییر و بهبود سطح کلی هوش کودک

جوانب مثبت و منفی تولد یک نوزاد با کمک روش طراحی:

در ادامه این مقاله، برخی از جوانب مثبت و منفی تولد یک نوزاد با استفاده از روش طراحی بیان شده است.

مزایا تولد یک نوزاد با استفاده از روش طراحی:

داشتن یک بچه طراحی شده، دارای جوانب مثبت بسیار زیادی است،که مهم ترین آن ها عبارتند از:

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (1)

۱. افزایش امید به زندگی در روش طراحی :

اگر شما به عنوان یک پدر و مادر جوان از روش تغییر ژنتیکی برای تولد فرزند آینده خود استفاده کرده باشید، می توانید به راحتی امید به زندگی را در کودک خود تا ۳۰ سال افزایش دهید. از آن جایی که وقتی شما برای تولد نوزاد خود از روش طراحی کمک می گیرید، بلافاصله اکثر ژن های معیوب جنین شما دور ریخته شده و تنها ژن های سالم در بدن او نگه داشته می شوند. در نتیجه، رشد کافی و سلامت کودک شما تضمین خواهد شد.

به همین دلیل، کودکانی که به کمک روش طراحی متولد می شوند، در آینده هم فرد سالم تری خواهد شد (نسبت به نوزادانی که ممکن است با ترکیبی از هر دو ژن معیوب و سالم به دنیا آمده باشند.) پس، می توان ادعا کرد از آن جایی که در این روش، بسیاری از مسائل پزشکی و مراقبت های قبل و بعد از کاشته شدن تخمک لقاح یافته در رحم مادر، با دقت بیشتری انجام شده و ژن های معیوب هم از رده خارج می گردند، بنابراین سلامتی نوزاد به طور خودکار فراهم شده و به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت. تمام این موارد، هم به نوبه خود کمک زیادی به نرخ زندگی نوزادان طراحی شده، در آینده خواهند کرد.

۲. کاهش شانس مبتلا شدن نوزادان طراحی شده به بیماری های ژنتیکی مختلف:

هنگامی که شما به عنوان یک پدر و مادر جوان از روش اصلاح ژنتیکی برای تولد کودک خود استفاده کنید، این روند کمک شایانی خواهد کرد تا احتمال بروز اختلالات مختلف ژنتیکی در کودک آینده شما کاهش یابد. برخی از اختلالات ژنتیکی بسیار برجسته که ممکن است در یک فرصت کوتاه، کودک شما را تحت تاثیر قرار دهد، به شرح زیر هستند:

• بیماری آلزایمر: این نوع اختلال، یک بیماری ژنتیکی است که می تواند حافظه و همچنین، الگوی تفکر نوزاد شما را تحت تاثیر خود قرار دهد.

• بیماری سندرم داون: این اختلال نیز یک نوع بیماری ژنتیکی است که کودک مبتلا به این بیماری، با برخی از ویژگی های بسیار قابل توجه فیزیکی و همچنین ناتوانی های شناختی متولد خواهد شد.

• بیماری آتروفی عضلانی نخاعی: این نقص نیز یک نوع بیماری ژنتیکی است که حرکات عضلانی بدن نوزاد را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

• بیماری هانتینگتون: این اختلال یک نوع بیماری ژنتیکی است که در آن حرکت عضلات و هماهنگی بین عضلات بدن نوزاد تحت تاثیر قرار می گیرد. در واقع، بیماری هانتینگتون باعث کاهش قابلیت های ذهنی و همچنین، الگوهای رفتاری در نوزاد خواهد شد.

در بسیاری از موارد، روش طراحی نه تنها وسیله ای برای کاهش شانس کودکان در درگیر شدن به بیماری های ژنتیکی خاص است، بلکه یک راه برای افزایش شانس کودک در بقا و طول عمر او هم خواهد بود.

۳. کاهش احتمال بروز بیماری های وراثتی در نوزادانی که با روش طراحی به دنیا می آیند:

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (1)

تولد یک نوزاد با استفاده از روش طراحی، می تواند شانس مبتلا شدن او به بیماری های مختلف ارثی را که ممکن است سلامتی بدن را تهدید کند، کاهش دهد. از نمونه های شایع این نوع بیماری های ارثی می-توان چاقی، دیابت، کم خونی و سرطان را نام برد. در بسیاری از موارد، این روش نه تنها وسیله ای برای کاهش شانس کودک در مبتلا شدن به برخی از بیماری ها است، بلکه یک راه مطمئن برای افزایش شانس بقا و سلامت او هم خواهد بود.

۴. تولد نوزاد با استفاده از روش طراحی، دامنه درک بهتری را برای حرفه پزشکی فراهم می کند:

هنگامی که پدر و مادری برای به دنیا آوردن فرزند خود، روش طراحی را انتخاب می کنند، به متخصصان مختلف پزشکی کمک خواهند کرد تا درک بهتری در این زمینه داشته باشند. در واقع، می توان ادعا کرد که زیست شناسان و نسب شناسان مختلفی وجود دارند که بخشی از تیم تغییر ژنتیکی برای تولد یک کودک با استفاده از روش طراحی هستند. بنابراین، آن ها، با کسب اطلاعات اضافی در این زمینه قادر خواهند بود تا کارهای بیشتری را در زمینه ژنتیک، برای نسل آینده انجام دهند.

۵. تاثیرات مثبت روش طراحی در برداشت نوزادان از دنیای اطراف خود:

اگر شما به عنوان یک پدر و مادر جوان، نوزادی را با استفاده از روش طراحی به دنیا آورده اید، به این معنی است که شما می توانید به کودک خود کمک کنید تا برداشت مثبتی از نقاط مختلف زندگی خود داشته باشد. چون به نظر می رسد برخی جنبه های خاصی در زندگی پدر و مادر وجود دارد که می تواند تاثیر مثبتی بر رشد و سلامت کودک داشته و هوش او را هم به میزان بیشتری افزایش دهد.

۶. ایجاد تغییر دلخواه در فرزندتان در روش طراحی نوزاد:

به عنوان یک پدر و مادر متقاضی روش طراحی، باید به یاد داشته باشید که در این روش، اگر شما دوست داشته باشید، می توانید در تمام قسمت های مختلف زندگی کودک خود تغییراتی را به منظور بهتر شدن شرایط موجود در بدن او ایجاد کنید. همچنین، به کمک این روش، شما قادر خواهید بود تا مجموعه تمام محدودیت ها را از بین برده و یا تغییراتی را در تمام قسمت های نوزاد خود ایجاد نمایید. علاوه بر این موارد، شما به کمک روش طراحی می توانید مقدار تغییرات را در بدن فرزند خود افزایش یا کاهش داده و یا به طور کلی، برخی ویژگی ها را از بین ببرید.

۷. تغییر در سبک زندگی کودک طراحی شده قبل از متولد شدن :

در بسیاری از موارد، شما به عنوان یک پدر و مادر جوان تمایل دارید تا در تفکر و زندگی فرزند آینده خود ویژگی های مختلفی را اضافه کرده و یا کاملا از بین ببرید، که این کار فقط به کمک روش طراحی امکان پذیر است. در برخی از مناطق ممکن است لازم شود تا در زندگی نوزادان متولد شده، تغییرات عمده ای در زمینه هایی از قبیل آموزش و پرورش، دین، سبک زندگی، ارزش های اخلاقی و روند فکر کردن آن ها ایجاد شود، که بیشتر در تولد به روش طراحی امکان پذیر است.

چهره، هوش و شخصیت نوزادتان را طراحی کنید (1)

بنابراین، شما هم می توانید به جای این که در مراحل بعدی زندگی بر روی اخلاق و رفتار و شخصیت کودک خود اثر بگذارید، برخی از انواع تغییرات مشابه را در دوره قبل از تولد بر روی کودک خود اعمال کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به جای فشار آوردن بر کودک خود در انجام مطالعات بیشتر و پیشرفت در زمینه های علمی، در حال حاضر و در روزهای قبل از آغاز دوران بارداری قابلیت ذهنی کودک خود پیش از آنکه به دنیا بیآید، افزایش دهید. در واقع، شما با این کار، انجام تغییرات بعد از تولد را برای فرزند خود آسان نموده و زندگی را برایش راحت خواهید کرد.

۸. دیگر مزایای استفاده از روش طراحی در تولد نوزادان:

• پایین آمدن احتمال مبتلا شدن به بیماری های ژنتیکی

• پایین آمدن احتمال مبتلا شدن به بیماری های ارثی

• درک بهتر زمینه ژنتیکی برای زیست شناسان و متخصصان پزشکی

• افزایش طول عمر نوزادان متولد شده به کمک روش طراحی نسبت به سایر کودکان

• از بین بردن شانس ابتلا به برخی بیماری ها در نسل های آینده

ادامه دارد...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وااااای چه عجیب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج