۳۳۵۷۱۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خط یک مترو تهران جمعه رایگان است

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات ویژه این شرکت در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: خدمات مترو در خط یک روز جمعه(۱۴ خردادماه) برای حضور شهروندان در حرم مطهر امام راحل رایگان است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از خدمات ویژه این شرکت در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: خدمات مترو در خط یک روز جمعه(۱۴ خردادماه) برای حضور شهروندان در حرم مطهر امام راحل رایگان است.

به گزارش روز چهارشنبه به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران، محمد احمدی بافنده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب افزود: هرسال در این ایام جمعیت انبوهی برای شرکت در آئین بزگرداشت امام راحل به حرم مطهر می روند و ناوگان مترو این افتخار را دارد که به عنوان بهترین و امن ترین وسیله حمل و نقل عمومی، خدمت رسان این زائران عزیز باشد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های منسجمی برای ارائه خدمات از شب قبل از مراسم (شامگاه ۱۳ خرداد) انجام شده است تصریح کرد: پس از پایان ساعت فعالیت مترو در روز ۱۳ خرداد، سرویس دهی فوق العاده برای جابجایی رایگان مسافران در طول این مسیر(خط یک) انجام می شود.

به گفته وی، در روز ۱۴ خرداد تردد در خط یک مترو به صورت رایگان انجام می شود.

احمدی بافنده در ادامه به تغییرات برنامه های حرکتی قطارهای خط یک در روز جمعه ۱۴ خرداد اشاره کرد و گفت: در مسیر جنوب به شمال از ساعت ۵:۳۰ تا ۹ و در مسیر شمال به جنوب از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰ حرکت های مسافری قطارها هر پنج دقیقه یکبار انجام می شود و از این ساعت به بعد تا ساعت ۱۸ فاصله گذر قطارها به ۴ دقیقه کاهش می یابد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این برنامه ویژه باعث رشد ۵۳ درصدی حرکت قطارهای مترو در روز ۱۴ خرداد نسبت به دیگر روزهای تعطیل می شود افزود: با افزوده شدن ۵ رام قطار به خط یک در روز مراسم ارتحال، تعداد قطارها در این خط با ۲۴ درصد رشد همراه است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در تمام مدت برگزاری مراسم وضعیت تردد مسافران و ازدحام جمعیت در ایستگاه ها لحظه به لحظه رصد می شود و درصورت نیاز قطارهای فوق العاده هم اعزام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین سرویس دهی مترو به نمازگزاران در روز جمعه(۱۴ خرداد) در ایستگاه های دروازه دولت، تئاتر شهر و انقلاب رایگان است.

خط یک مترو تهران از مبدا تجریش آغاز و به ایستگاه کهریزک در جنوب تهران ختم می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج