جاباما
۳۳۵۸۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اتحادیه اروپا از Uber حمایت می‌کند!

سامانه‌هایی مانند Uber و Airbnb مدت‌هاست محل مناقشه در برخی از کشورهای اروپایی است.

وب سایت برسام: سامانه‌هایی مانند Uber و Airbnb مدت‌هاست محل مناقشه در برخی از کشورهای اروپایی است. بر اساس پیشنهادی که روز پنجشنبه در جلسه‌ی اتحادیه‌ی اروپا مطرح خواهد شد، از کشورهای عضو در این اتحادیه خواسته خواهد شد تا همکاری بیشتری با این شرکت‌ها داشته باشند و فضای بازتری برای این شرکت‌ها فراهم کنند.

اتحادیه اروپا از Uber حمایت می‌کند!

بر اساس اطلاعاتی که از این پیشنهاد منتشر شده، کمیسیون اقتصادی اتحادیه‌ی اروپا از کشورهای عضو درخواست شده تا اعمال محدودیت و ممنوعیت بر کار چنین شرکت‌هایی را به عنوان آخرین راه و پس از به آزمون گذاشتن تمام راه‌های دیگر به محل اجرا بگذارند؛ یعنی در صورتی که هیچ راه دیگری برای تامین منافع عمومی جامعه وجود نداشته باشد.

برخی کشورهای اتحادیه‌ی اروپا مانند فرانسه، برای حفاظت از مشاغل و کسب‌و‌کارهای کوچک محلی، سرویس‌دهی شرکت‌هایی مانند Uber را در خاک خود ممنوع یا به شدت محدود کرده‌اند. برای مثال، در سال گذشته دولت فرانسه به دلیل فشار اتحادیه‌های رانندگان تاکسی، فعالیت UberPOP را در این کشور معلق و دو نفر از مدیران این شرکت را به دلیل فعالیت غیرقانونی بازداشت کرد. حالا این طرح پیشنهادی می‌تواند این شرایط را به نفع شرکت‌هایی مانند Uber و Airbnb -که آن هم با محدودیت‌هایی روبرو شده- تغییر دهد.

اما این تغییر، متقابلا به زیان کسب‌و‌کارهای کوچک و اتحادیه‌هایی مانند اتحادیه‌ی تاکسیرانی خواهد بود. شرکت Uber پیش از این بارها توسط این اتحادیه‌ها به دادگاه کشیده شده و متحمل شکست‌هایی هم شده است. حالا باید دید با این بسته‌ی پیشنهادی جدید، اتحادیه‌ها و فعالان محلی و خرد چگونه به مقاومت خود ادامه خواهند داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج