جاباما
۳۳۵۹۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونمایی از آینه جادویی شرکت مایکروسافت

شرکت مایکروسافت آینه‌ هوشمندی تولید کرده است که احساسات کاربران را درک کرده و اطلاعات شخصی آنها را نمایش می‌دهد.

ایسنا: شرکت مایکروسافت آینه‌ هوشمندی تولید کرده است که احساسات کاربران را درک کرده و اطلاعات شخصی آنها را نمایش می‌دهد. آینه هوشمند شرکت مایکروسافت ترکیبی از آینه بزرگ دو طرفه و یک نمایشگر ۲۳ اینچ کریستال مایع با لامپ LED است. این نمایشگر با ایجاد تصویر دوبعدی نورانی در پشت آینه، اطلاعات مورد نیاز کاربر را نمایش می‌دهد.

سخنگوی بخش طراحی و نوآوری شرکت مایکروسافت عنوان کرد: بیشتر مردم هنگام برخاستن از خواب حتی هنگامی که عجله داشته باشند حداقل چند دقیقه در مقابل آینه می‌ایستند، بنابراین در این فرصت اندک می‌توان بعضی از اطلاعات ضروری را در اختیار آنان قرار داد.

آینه جادویی مایکروسافت همچنین مجهز به سیستم شناسایی وضعیت چهره است که پس از اسکن سریع چهره احساسات و عواطف کاربر را تشخیص داده و بر اساس آن با کاربر ارتباط برقرار می‌کند. نمایش اطلاعات در این آینه هیچ تاثیر منفی در انعکاس تصویر ندارد.

ایزات کایر، مهندس بخش طراحی مایکروسافت اظهار کرد: تصور کنید در حالی که صبح هنگام مشغول انجام کارهای بهداشتی روزانه در مقابل آینه هستید به طور همزمان اطلاعات ضروری برای شروع روز کاری در کمترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: عملکرد آینه کاملا زیبا و چشم‌نواز است به‌طوری‌که بیشتر کاربران هنگام استفاده مجذوب آن خواهند شد. در واقع به کمک فناوری آینه دو طرفه، تصاویر دیجیتال با نور سفید به نوعی در عمق آینه به نمایش گذاشته می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج