۳۳۵۹۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

جوسازی درباره فيلمبردار پناهنده شده ایرانی

دبکا يک رسانه صهيونيستي، مدعي شد: فيلمبردار کاروان رئيس جمهور ايران در نيويورک که درخواست پناهندگي داده است، اطلاعات با ارزشي را از سايت‌هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران در اختيار آمريکا قرار داده است!

روزنامه ابتکار: دبکا يک رسانه صهيونيستي، مدعي شد: فيلمبردار کاروان رئيس جمهور ايران در نيويورک که درخواست پناهندگي داده است، اطلاعات با ارزشي را از سايت‌هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران در اختيار آمريکا قرار داده است!

دبکا مدعي شد: فيلمبردار کاروان رئيس جمهور ايران در نيويورک که درخواست پناهندگي داده است، اطلاعات با ارزشي را از سايت‌هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران در اختيار آمريکا قرار داده است!

به گزارش انتخاب؛ اين رسانه اسرائيلي مدعي شده است: گلخنبان فيلم و اطلاعاتي را از تأسيسات مهم و حساس هسته اي جمهوري اسلامي ايران به سيا، تشکيلات اطلاعات و امنيت خارجي آمريکا، داده است.

«دبکا» مدعي است اطلاعاتي که گلخنبان به آمريکايي‌ها مي‌دهد، مانند «يک گنج» است و در برگيرنده عکس‌ها و فيلم‌هايي است که وي توانسته است با استفاده از موقعيت ويژه خود از اماکن حساس هسته اي و نظامي ايران تهيه کند.

اين رسانه مشهور اسرائيلي در ادامه، ادعاي خنده داري مطرح کرده و مي‌نويسد، او اين فيلم‌هاي حساس و با ارزش را در چمدان خود گذاشته و چون در هيات همراه رئيس جمهور بوده، چمدان هايش از سوي نيروهاي امنيتي ايران کنترل نشده است.

به ادعاي اين وبسايت اسرائيلي، فيلم‌هاي گلخنبان جزيياتي را که تا کنون غرب از آن بي خبر بوده است، در اختيار آمريکا نهاده است و از جمله شامل تصاوير و فيلم‌هايي از سايت‌هاي نطنز، فردو و پارچين است؛ سه نقطه بسيار حياتي در چرخه هسته اي ايران.فيلم ها، به ادعاي «دبکا فايل» فرماندهان سپاه پاسداران و مقامات بلندپايه ديگر نظام را در حال بيان توضيحات حساس هسته اي و نظامي براي مقامات ارشد نشان مي‌دهد.

«دبکا فايل» مي‌گويد که سال گذشته در زمان حضور احمدي نژاد در سازمان ملل که حسن گلخنبان نيز براي نخستين بار او را همراهي مي‌کرد، نيروهاي اطلاعاتي آمريکا توانستند با گلخنبان ارتباط بگيرند و او را متقاعد کنند که فيلم‌ها و عکس‌هاي لازم را بگيرد و در نخستين فرصت بگريزد.

پيشنهادي که عملي نيز شد و تا تحقق آن، يکسال طول کشيد و حسن گلخنبان در اين يکسال فرصت تهيه فيلم‌ها و تصاوير مهم ديگري را در کنار مقامات ايران در اختيار داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکنید همه اش بلوفه.

    • momo fard

      یعنی واقعا .... به جای این که بیاد تو این اوضاع از کشورش حمایت کنه رفته شده ادم اونا

    • مجتبی

      نظر دادن در این گونه موارد سخته ... مطمانا سانسور میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج