جاباما
۳۳۵۹۷
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

اگر قرار باشد فصل‌ها عوض بشوند اما ما عوض نشویم که معادله درست از آب درنمی‌آید! پاییز هم به نیمه رسیده و وقتش شده که با هم سری بزنیم به بازارها. خیالتان راحت باشد که با خواندن این گزارش می‌توانید بهترین انتخاب‌های پاییزه را داشته باشید.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟


مجله سیب سبز : اگر قرار باشد فصل‌ها عوض بشوند اما ما عوض نشویم که معادله درست از آب درنمی‌آید! اصلا زیبایی دنیای مد و لباس هم به همین است، که هر سال طرح‌های تازه‌ای در انتظار فصل‌های تازه باشند. بالاخره پاییز هم رسید و وقتش شده که با هم سری بزنیم به بازارها. خیالتان راحت باشد که با خواندن این گزارش می‌توانید بهترین انتخاب‌های پاییزه را داشته باشید.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

بازگشت کمربندها

بستن کمربند روی شلوار امری عادی به حساب می‌آید اما باید بگویم که امسال پاییز شاهد برگشتن کمربندها و بسته شدن‌شان روی کت‌ها، ژاکت‌ها و حتی لباس‌های شب هستیم. بله! این بازگشت، یک بازگشت کاملا کلاسیک و آراسته است. بستن کمربند روی لباس‌ها آنها را به مدل‌هایی زیبا و متفاوت تبدیل می‌کند؛ مدل‌هایی که ممکن است خیلی ساده باشند اما کمربندها ظاهرشان را از سادگی دربیاورند.

زیرخاکی‌ها را جمع کنید

بخش مهمی از ظاهر هر خانم خوش‌پوش را زیورآلاتی تشکیل می‌دهد که از آنها استفاده می‌کند. مدتی است که جواهرات با طراحی‌های سبک قدیمی مد شده‌اند و حسابی روی بورس هستند، اما باید بدانید که پاییز امسال، استفاده از این مدل‌ها ممنوع شده است! در عوض تمام تلاش‌تان را بکنید تا مدرن باشید. به جای استفاده از مدل‌های شلوغ و قدیمی از سبک‌های جدید و ساده استفاده کنید. لازم نیست حتما جواهر بخرید، مدل‌های تیتانیوم و نقره، ارزان اما مدرن و مناسب هستند.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

لباس‌های پشمی گرم

امسال به هر فروشگاهی که سر بزنید ردپایی از مدل‌های پشمی و بافتنی را خواهید دید. کت‌ها، ژاکت‌ها و پانچوهای طرح پشمی برگشته‌اند و خودی نشان می‌دهند. نکته مثبت در مورد طرح‌های پشمی علاوه بر گرم بودن،در متنوع بودن‌شان هم هست. اینطور نیست که فکر کنید قرار است یک پانچوی تمام پشم بپوشید، بلکه طراحان در مدل‌های پشمی دستکاری کرده‌اند و ترکیب‌هایی از پشم و پارچه و حتی پشم و چرم را ارائه داده‌اند تا سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارند.

چه رنگی بپوشیم؟

طبق معمول هر سال با رسیدن فصل‌های سرد، رنگ‌های تیره در لباس‌ها بیشتر می‌شوند اما امسال چند استثنا هم دیده می‌شود. این استثناها رنگ‌های تند و به اصطلاح پاستلی هستند. رنگ‌هایی مثل طلایی، قرمز و آبی برای پاییز امسال جدیدترین گزینه‌های دنیای مد و لباس هستند.

دسته‌ای دیگر از طراحان هم سراغ ترکیب‌های ملایم و رؤیایی رفته‌اند، برای همین است که احتمالا شاهد لباس‌هایی با ترکیب رنگ‌های صورتی روشن و نقره‌ای یا آبی روشن و نقره‌ای خواهیم بود. قهوه‌ای، مشکی، خاکی متمایل به قهوه‌ای، سفید برفی و طیف‌های مختلف طوسی هم به عنوان رنگ‌های همیشه در صحنه به وفور دیده می‌شوند. به خصوص سفید برفی که تا فصل زمستان هم حضور پررنگ که نه، بی‌رنگی خواهد داشت! این رنگ مد شده تا تداعی‌کننده ملایمت باشد اما به این معنی نیست که طراحان از ترکیب آن با رنگ‌های تند و گرم روشن خودداری کرده باشند. شما هم اگر سراغ این رنگ رفتید از ترکیب آن با رنگ های مختلف لذت ببرید.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

از کت و پالتو چه خبر؟

پاییزی که در آن کت و پالتو نباشد، پاییز نیست. مهم‌ترین بخش ظاهر خانم‌ها هم انتخاب درست یکی از این ۲ گزینه، یعنی پالتو و کت است. امسال مدل‌های کلاه‌دار دوباره برگشته‌اند. مدل‌هایی که یقه‌ها و آستین‌های گشاد دارند اول جای خودشان را در دل طراحان و بعد هم در دل مشتریان باز کرده‌اند. همان طور که قبلا هم گفتیم لباس‌های امسال شامل کمربند هم می‌شوند. برای افرادی که دوست دارند متفاوت‌تر به نظر بیایند و خیلی در قید و بند ظاهر ساده نیستند هم مژده داریم! مدل‌های وصله‌دار و براق در بازار برای شما در نظر گرفته شده‌اند. بیشتر این وصله‌ها از جنس پشم است.

کفش‌ها حرف می‌زنند مشکی خالی خال خالی؟

ممکن است شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که مشکی را به بقیه رنگ‌ها ترجیح می‌دهند. اگر اینطور است اصلا نگران نباشید، چون پاییز امسال مشکی هم جایگاه ویژه‌ای دارد. اگر می‌خواهید در این جایگاه ویژه‌تر باشید سعی کنید از این رنگ به تنهایی استفاده نکنید. سراغ ترکیب مشکی با آبی لاجوردی، طوسی پررنگ و حتی سفید بروید و به این ترتیب ظاهر متفاوتی داشته باشید.

کفش‌های نوک‌تیز ممنوع

مدت‌ها بود که کفش‌های نوک‌تیز دست از سر ایده‌های طراحان برنمی‌داشتند. خبر خوب این است که بالاخره دست‌بردار شدند و جای خودشان را به گروه دیگری دادند! امسال سال کفش‌هایی است؛ که قسمت پنجه‌شان نوک گرد و راحت است؛ چه برای مهمانی‌های زنانه و چه برای خرید چکمه و نیم‌بوت‌های پاییزی. در ضمن این را هم بگوییم که تاکید طراحان روی تخت بودن پاشنه‌هاست که برای خانم‌های شاغل و فعال مژده خوبی است.

پاییز امسال چگونه باید لباس پوشید؟

کیف‌های بافتنی

همان‌طور که گفتیم بافتنی‌ها و مدل‌های پشمی امسال برای خودشان برو بیایی دارند. این برو بیا در دنیای کیف‌ها هم انجام شده! یعنی امسال خیلی راحت شاهد رقابت کیف‌هایی با تکه‌هایی از بافتنی و پشم هستیم تا در روزهای سرد پاییز و زمستان تداعی‌کننده گرما باشند. برای مهمانی‌ها هم همچنان سراغ کیف‌های کوچک که ترجیحا مربع شکل هستند، بروید. گویا این مربع‌ها از تابستان تا زمستان امسال ادامه خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینا

      امسال جرات ندارم چیزی بخرم اینقدر گرونه که نمیتونم بقیه قسمتهای لباسهامو باهاش ست کنم ترجیح میدم تکراریهای سال قبل رو بپوشم):

    • سمي

      مرسي مجله جون ولي يه جمله هايي داري مث اين:
      در ضمن این را هم بگوییم که تاکید طراحان روی تخت بودن پاشنه‌هاست که برای خانم‌های شاغل و فعال مژده خوبی است
      مگه ما منتظر نشستيم ببينيم طراحا چي ميگن بعد همون كارو بكنيم كه اگه مدل راحتي گفتن اشك تو چشامون جم شه كه آخيش واسمون تصميم خوبي گرفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج