جاباما
۳۳۵۹۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

هشدار به سبک اپراتور سوم

اپراتور سوم ارتباطی کشور در فواصل زمانی مختلف هشدارهایی را از سوی معاونت پیشگیری وقوع جرم قوه قضاییه به مشترکان خود منتقل کرده و نسبت به امور مختلف به آنها تذکر می‌دهد.


ایسنا: اپراتور سوم ارتباطی کشور در فواصل زمانی مختلف هشدارهایی را از سوی معاونت پیشگیری وقوع جرم قوه قضاییه به مشترکان خود منتقل کرده و نسبت به امور مختلف به آنها تذکر می‌دهد.

هشدار به سبک اپراتور سوم

شرکت رایتل به تازگی با ارسال پیامکی به کاربران خود در ارتباط با سرقت گوشی‌ها هشدار داده و اعلام کرده است: «آیا می‌دانید احتمال سرقت یا مفقود شده تلفن همراه بیش از سایر ابزارهای الکترونیکی است؟ لذا هنگام ذخیره اطلاعات شخصی خود در آن دقت بیشتری نمایید.»

البته دامنه هشدارهای اپراتور سوم به همین حد محدود نشده و در هفته‌های گذشته این اپراتور اطلاع‌رسانی‌های متعدد دیگری نیز انجام داده است. چندی پیش نیز به نقل از معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به کاربران خود اعلام کرده بود: «به منظور پیشگیری از هرگونه سوء‌استفاده، از واگذاری سیم‌کارت (دائمی و اعتباری) به اشخاص ثالث بدون تنظیم رسمی سند انتقال خودداری نمایید.»

علاوه بر این اپراتور مذکور به کاربران خود این نکته را گوشزد کرده بود که: «به پیامک‌هایی که با مضامینی چون برنده شدن در مسابقات و قرعه‌کشی‌ها، فروش اجناس عتیقه، امور خیریه و غیره، اطلاعات کارت بانکی شما را درخواست می‌کند، اعتماد نکرده و در این مورد با تماس با مرکز تماس (۲۰۰) از معتبر بودن پیامک مطمئن شوید.»

همچنین رایتل چندی پیش در ارتباط با مسئولیت سیم‌کارت‌های تلفن همراه تذکر داده و اعلام کرده بود: «مسئولیت هرگونه سوء‌استفاده از سیم‌کارت‌های تلفن همراه برعهده مالک قانونی آن است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج