۳۳۶۰۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمله هیلاری کلینتون به ترامپ

هیلاری کلینتون دونالد ترامپ را فردی "متقلب" خواند که "آمریکا را همانند تمام افرادی که در دانشگاه ترامپ (Trump U) شرکت کرده‌اند، فریب می‌دهد". کلینتون به برنامه آموزشی تجارت و کسب‌وکار این نامزد جمهوری‌خواه اشاره دارد.

فرارو: هیلاری کلینتون دونالد ترامپ را فردی "متقلب" خواند که "آمریکا را همانند تمام افرادی که در دانشگاه ترامپ (Trump U) شرکت کرده‌اند، فریب می‌دهد". کلینتون به برنامه آموزشی تجارت و کسب‌وکار این نامزد جمهوری‌خواه اشاره دارد.

گاردین نوشت؛ نامزد پیشروی دموکرات این اظهارات را بر اساس مجموعه‌ای از اسناد بیان کرد که توسط یک قاضی منتشر شد و نشان می‌دهد چگونه کارمندان ترامپ با دست گذاشتن بر نقطه‌ضعف دانشجویان، آن‌ها را به ثبت‌نام در دوره‌های گران‌قیمت املاک و مستغلات وادار می‌کنند.

کلینتون در یک گردهمایی در دانشگاه داتگرز در نیوآرک ایالت نیوجرسی گفت: "ترامپ از آمریکایی‌های آسیب‌پذیر سوءاستفاده کرده است. وی با دادن وعده‌هایی که از همان ابتدا می‌داند نادرست است، آن‌ها را وادار به خالی کردن کارت‌های اعتباری و نابود کردن آینده مالی‌شان می‌کند."

کلینتون افزود: "این اقدامات در سازمان‌های او نشان می‌دهند که خود دونالد ترامپ نیز فردی متقلب است. او می‌خواهد با همین روش تمام آمریکا را فریب دهد."

نظرسنجی‌های اخیر آرای کلینتون و ترامپ را تقریباً برابر نشان می‌دهد که دموکرات دلیلش را درگیریِ هیلاری در رقابت‌های مقدماتی می‌دانند. ستاد کلینتون اعلام کرده است که در تاریخ هفتم ماه ژوئن و پس‌ از آنتخابات مقدماتی در نیوجرسی و کالیفرنیا، برتریِ او حتمی خواهد بود.

کلینتون همچنین در سخنانش اظهارات ترامپ را در حوزه سیاست‌های خارجی و امنیت ملی مورد انتقاد قرارداد و گفت حمایت ترامپ از خروج از ناتو، گسترش استفاده از شکنجه و منع مسلمانان از ورود به آمریکا نشان می‌دهد او "صلاحیت" ریاست جمهوری را ندارد.

کلینتون گفت: "من می‌دانم این تصمیم‌ها چقدر سخت هستند" و لحظه‌ای در کاخ سفید که اوباما را به انجام حمله‌ای تشویق می‌کرد که در آن اسامه بن‌لادن کشته شد، بازگویی کرد.

ستاد انتخاباتی کلینتون اعلام کرد که او در روز پنجشنبه در سن دیگو "مسائل مهمی" را درباره امنیت ملی بیان خواهد کرد.

او تمایزات میان خود و ترامپ را برجسته خواهد کرد و احتمالاً "خلق و خوی" رقیب خود را برای ریاست جمهوری نامناسب اعلام خواهد کرد.

کلینتون گفت: "این انتخابات جهت کشور را تعیین می‌کند. تفاوت‌ها بسیار آشکار و مهم هستند زیرا ما هرروز چیزهای بیشتری درباره دونالد ترامپ یاد می‌گیریم."

کلینتون همزمان با انتقاد از ترامپ، به مبارزه با رقیب دموکرات خود، سناتور برنی سندرز نیز مشغول است. کلینتون روز پنجشنبه برای رقابت با سناتورِ ورمانت، به کالیفرنیا خواهد رفت و تا هفته آینده در این ایالت به تبلیغ خواهد پرداخت.

در جریان این گرد هم‌آیی در نیوآرک، کلینتون هیچ اشاره‌ای به رقیب دموکرات خود نکرد و تنها به ترامپ که رقیب وی در انتخاب نهایی است پرداخت. او سندرز را به سخنگویانش سپرد.

دونالد پین عضو کنگره نیوجرسی گفت: "خانم‌ها و آقایان، ما به مستقل‌ها در حزب دموکرات نیازی نداریم. ما در این حزب به دموکرات‌های واقعی نیاز داریم. سندرز تا سال ۲۰۱۵ مستقل بود."

پین مردم را به رأی دادن در هفته آینده تشویق کرد و گفت این ایالت می‌تواند کلینتون را به نامزدی حزب نزدیک کند.

کوری بوکر سناتور نیوجرسی و جان بون جووی موسیقیدان معروف نیز درباره کلینتون سخنرانی کردند.

بون جووی در سخنرانی‌اش از دستاوردهای وزیر امور خارجه سابق صحبت کرد و به شوخی گفت: "همه این عناوین برای من بسیار گیج‌کننده است، برای همین دوست دارم خانم C صدایش کنم."

زمانی که بروکر میکروفن را از بون جووی گرفت به کنایه گفت: "دلم نمی‌خواهد با بون جووی مخالفت کنم اما خدای عزیز؛ هیلاری کلینتون- تو نامِ خوبی برای کلمه عشق هستی."

پس‌ ازآن کلینتون و بوکر به رستوران کوباییِ"عمر" رفتند. در میان دست دادن و سلفی گرفتن با مشتریان رستوران از او پرسیدند که آیا بوکر را برای حضور در کابینه اش در نظر گرفته است. بوکر به میان پرید و پاسخ داد: "من همین‌الان هم با او هستم."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج