۳۳۶۱۹۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوا گرمتر می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد که روند افزایشی دما از ۲۴ ساعت آینده اکثر نقاط کشور را فرابگیرد و مردم تا اواسط هفته پیش رو هوای گرمی را تجربه کنند.

خبرگزاری تسنیم: امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت آب‌ و هوایی کشور اظهار داشت:‌ بر اساس تحلیل داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی موج ناپایداری‌ها امروز جمعه در نقاط همچون دامنه‌های البرز، شمال شرق و مناطقی از شرق کشور موجب افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در ساعات بعدازظهر خواهد شد که شدت بارش‌ها در شمال خراسان رضوی بیش از مناطق دیگر است.

وی ادامه داد: امروز همچنین بخش‌های شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود؛ مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز در بعضی ساعات دچار افزایش ابر می‌شوند البته مردم غرب و جنوب غرب کشور نیز با پدیده گرد و غبار ناشی از جنوب عراق دست و پنجه نرم می‌کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام اینکه از ۲۴ ساعت آینده روند افزایشی دما اکثر نقاط کشور را در برمی‌گیرد، گفت: فردا شنبه آسمان کشور صاف و آفتابی خواهد بود و روند افزایش دما پیش‌بینی می‌شود البته در برخی نقاط شمال شرق، جنوب شرق و شمال غرب کشور رشد ابر و بارش پراکنده دوراز انتظار نخواهد بود.

نقشینه اظهار داشت: در روز یکشنبه نیز مناطقی از دامنه‌های مرکزی البرز و برخی مناطق مرکزی کشور در ساعات بعدازظهر دچار رگبارهای پراکنده و وزش باد خواهند شد.

وی با بیان اینکه روند افزایش دما در طول هفته به طور نامحسوسی ایجاد می‌شود، درباره افزایش دمای تهران هم گفت: دمای هوای تهران فردا به ۳۲ درجه بالای صفر می‌رسد و این میزان دما دراواسط هفته تا ۳۵ درجه نیز خواهد رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج