جاباما
۳۳۶۲۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار درباره عدم‌ پایبندی آمریکا به برجام

ارنست مونیز، وزیر انرژی امریکا می‌گوید عدم پایبندی این کشور به توافق هسته‌ای با ایران، اعتماد و همکاری سایر اعضای گروه ۱ + ۵ با امریکا را به کلی از بین خواهد برد و تهدیداتی را نیز به دنبال خواهد داشت.

پرس تی وی: ارنست مونیز، وزیر انرژی امریکا می‌گوید عدم پایبندی این کشور به توافق هسته‌ای با ایران، اعتماد و همکاری سایر اعضای گروه ۱ + ۵ با امریکا را به کلی از بین خواهد برد و تهدیداتی را نیز به دنبال خواهد داشت.

مونیز که عضو تیم مذاکره کننده امریکا در مذاکرات هسته‌ای با ایران بوده است در مصاحبه با نشریه بلومبرگ گفت: «اگر ما از توافق هسته‌ای خارج شویم تنها خواهیم ماند و انجام این کار مفید نخواهد بود زیرا دیگر اهرم موثری (برای فشار) بر برنامه هسته‌ای ایران نخواهیم داشت.»

وزیر انرژی امریکا با اشاره به «اجماعی بین المللی» که امریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران به وجود آورده بود گفت: «خیلی بعید است بتوانیم دوباره نظام تحریم‌های بین‌المللی را به شیوه‌ای موثر (علیه ایران) احیا کنیم.»

مونیز تاکید کرد: «به نفع ما و متحدانمان است که ایران را به توافق هسته‌ای پایبند نگهداریم البته باید وظایف خود را نیز انجام دهیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج