۳۳۶۳۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علاقه بارسلونا به جذب ستاره چلسی

رسانه های ایتالیایی از علاقه باشگاه بارسلونا به جذب ستاره کلمبیایی چلسی سخن به میان آوردند. این درحالی است که خود بارسلونا در این باره هیچ واکنشی نشان نداده است.

خبرگزاری ایسنا: رسانه های ایتالیایی از علاقه باشگاه بارسلونا به جذب ستاره کلمبیایی چلسی سخن به میان آوردند. این درحالی است که خود بارسلونا در این باره هیچ واکنشی نشان نداده است.

جدایی دنی آلوس از بارسلونا نهایی شده است این درحالی است که هنور آبی اناری ها جانشینی شایسته برای مدافع برزیلی خود انتخاب نکرده اند.

نام گزینه های زیادی برای پیوستن به بارسلونا به گوش می رسد این درحالی است که هنوز جذب هیچکدام از این گزینه ها نهایی نشده است.

سایت توتو میرکاتو ایتالیا اعلام کرد که باشگاه بارسلونا بعد از جدایی دنی آلوس برای تقویت خود در کارهای دفاعی به دنبال جذب خوان کوادرادو بازیکن کلمبیایی چلسی است که به صورت قرضی در یوونتوس بازی می کند.

کوادرادو در دوران مورینیو به چلسی پیوست، اما نتوانست انتظارات این مربی پرتغالی را برآورده کند و به همین خاطر راهی یوونتوس شد تا به صورت قرضی در این تیم بازی کند و الان دوباره باید به چلسی برگردد و به نظر می رسد که مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. بارسلونا پیش از این هم زمانی که کوادرادو در فیورنتینا بازی می کرد به جذب این بازیکن علاقه نشان داد اما کوادرادو راهی تیم آبی پوشان لندنی شد.

او در فصلی که گذشت در ۴۱ بازی پیراهن یووه را بر تن کرد و توانست پنج گل به ثمر رساند و هشت پاس گل هم بدهد تا خرید خوبی برای بیانکونری‌ها لقب گیرد، اما بعید به نظر می رسد که این بازیکن کلمبیایی خرید خوبی برای بارسلونا باشد چرا که این تیم اسپانیایی در میانه میدان خود تراکم بازیکن دارد و حتی هافبک خوبی مانند آردا توران هم نیمکت نشین است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج