۳۳۶۳۹۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رصد نواقص تابلوها و علائم رانندگی

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از رصد تابلوها، چراغ‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی به منظور رفع نواقص و پوشیدگی‌ها خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ از رصد تابلوها، چراغ‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی به منظور رفع نواقص و پوشیدگی‌ها خبر داد.

سرهنگ حسن عابدی، درباره تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی که ممکن است به مرور زمان دچار نواقصی شده یا در پی رشد، شاخه و برگ درختان امکان رویتشان از بین رود، گفت: از تمام عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی خواسته‌ایم که روزانه در منطقه فعالیت خود، تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی را رصد کرده و مراتب را برای رفع نواقص و مشکلات پیش آمده به ما اطلاع دهند تا ما هم گزارش آن را به شهرداری منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه ایرادات تابلوها و علائم دارای نواقص و پوشیدگی باید رفع شود، گفت: گاهی اوقات ممکن است وزش باد یا وقوع تصادفی باعث تخریب یک تابلو شود، گاهی متاسفانه تعدادی از شهروندان آسیب‌هایی را به برخی علائم و تابلوها وارد می‌کنند و در برخی موارد هم رشد شاخه و برگ درختان باعث پوشیدگی و کاهش دید تابلو می‌شود که تمامی این موارد از سوی همکاران من رصد و گزارش آن به شهرداری داده می‌شود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس راهور در عملیات اجرایی نصب تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی نقشی ندارد، گفت: اما در مورد محل نصب و در جاهایی که نیاز به نصب تابلوی جدید یا اصلاح تابلوها و علائم موجود باشد ما نظراتمان را اعلام و بر اساس آن نسبت به نصب تابلو و علائم جدید اقدام خواهد شد. همانطور که در سال‌های اخیر هم نسبت به اصلاح صدها تابلو در سطح معابر پایتخت اقدام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اکثر تابلو ها بر اثر مرور زمان وشرايط آب و هوایی کارایی لازم را ندارند مخصوصا در استان کرمانشاه

    • صادق

      درماهشهر توی یک چهارراه محلی که هیچ تابلویی نداشت بااتومبیل دیگری تصادف کردم وقتی افسرراهنمایی آمد بدون کوچکترین توجه به عرض دو خیابان مرا مقصرحادثه دانست وقتی اعتراض کردم گفت من چون شک داشتم بعدا رفتم وعرض دو خیابان را اندازه گرفتم ووقتی کروکی خواستم گفت اتومبیلها باید به پارکینگ بروند وآنقدراما و اگر آورد تا پشیمانم کند .چند باردیگر مراجعه کردم جواب درستی ندادندوحدود 3/5میلیون تومان متضرر شدم ضمنا 40هزارتومان جریمه شدم وطرف مقابلم که سرعت بالا درخط ترمزش مشهود بود10هزارتومان جریمه شد! آیا این اجحاف نیست؟کجا مراجعه کنم که احقاق حق شود؟

    • بدون نام

      درقم سراه بازار تابلو پارک موتور سیکلت و ماشین زده شده که تا ساعت ۲۲با جرثتغیل حمل میشود ولی افسر راهنمایی ساعت یازده شب جریمه گذاشته روی تمام ماشینها لطفا رسیدگی کنید

    • بدون نام

      اقا کجا باید رسیدگی کرد که افسر راهنمایی الکی جریمه میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج