۳۳۶۵۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حاشیه سازی «من ناصر حجازی هستم»

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز به قرار شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر منع تعقیب سازندگان فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» اعتراض کرد.

روزنامه قانون: امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز به قرار شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر منع تعقیب سازندگان فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» اعتراض کرد.

اواخر شهریور سال گذشته بود که به دنبال اکران خصوصی مستند «من ناصر حجازی هستم» امیر قلعه نویی، پرویز برومند و جواد زرینچه نسبت به بخش هایی از این فیلم معترض شدند و مطالب عنوان شده در فیلم را غیرواقعی دانستند.قلعه نویی که معتقد بود در این مستند موارد خلاف حقیقت و توهین آمیزی وجود دارد، توسط وکیل خود و با توجه به مستندات و مدارکی که از این فیلم در دست داشت، شکایتی را تنظیم کرد و آن را به معاونت نظارت بر امور سینمایی وزارت ارشاد ارائه داد تا در مرحله اکران در سینما و نمایش خانگی، موارد مورد اعتراض قلعه‌نویی حذف شود.

وضعیت به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در مراسم رونمایی از مستند «من ناصر حجازی هستم» در جشنواره فیلم مستند «حقیقت» در آذر سال ۹۴، مشخص شد برخی موارد مورد اعتراض قلعه‌نویی حذف نشده است.سرمربی پیشین استقلال این بار با جدیت بیشتری وارد شد و از سازندگان این مستند به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد و به دنبال همین شکایت بود که شعبه بازپرسی، دستور توقیف اکران مستند من ناصر حجازی هستم را صادر کرد.پس از گذشت چند روز یعنی ۲۸ آذر بود که رسانه‌ها از رفع توقیف مستند من ناصر حجازی هستم خبر دادند و وکیل قلعه‌نویی در همین ارتباط به رسانه‌ها گفت که مستند یاد شده پس از رفع برخی ایرادات، فقط برای یک نوبت دیگر در جشنواره مجوز اکران گرفته است.

هر چند جشنواره فیلم مستند پایان یافت اما شکایت قلعه‌نویی از سازندگان مستند من ناصر حجازی هستم در شعبه دادسرا مطرح شد و در حال رسیدگی بود تا اینکه بازپرس پرونده رأی به منع تعقیب متهمان داد اما باز هم این پایان کار نبود و به‌رغم اینکه چند روزی است نمایش خانگی فیلم مستند «من‌ناصر حجازی هستم» آغاز شده، قلعه‌نویی به همراه وکیلش به دادسرا مراجعه و به قرار منع تعقیب سازندگان این مستند اعتراض کرده است.حمید توسلی وکیل قلعه‌نویی در این پرونده به تسنیم گفته که پرونده برای رسیدگی به اعتراض قلعه‌نویی به دادگاه ارسال شده است.به گفته توسلی در صورت پذیرفته شدن اعتراض قلعه‌نویی، احتمال زیادی وجود دارد که با نظر مرجع قضایی نمایش خانگی مستند من ناصر حجازی هستم متوقف ‌شود.

براساس اين گزارش قلعه‌نویی در این پرونده از امیر رفیعی تهیه‌کننده و نیما طباطبایی کارگردان فیلم مستند من‌ناصر‌حجازی هستم شکایت کرده اما از سرمایه گذار این فیلم یعنی «نیاز افشین کیا» شکایتی صورت نگرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج