جاباما
۳۳۶۶۰۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

پس از درگیری جرمی کلارکسون با تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ تاپ گیر و جدایی سه مجری محبوب یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از این برنامه، بی‌بی‌سی با استفاده از مجریان جدید، ساخت فصل جدید تاپ گیر را آغاز نمود. در این فصل جدید که فصل بیست و سوم محسوب می‌شود، شش مجری جایگزین سه مجری قبلی شده‌اند.

وب‌سایت پدال: پس از درگیری جرمی کلارکسون با تهیه‌کنندهٔ برنامهٔ تاپ گیر و جدایی سه مجری محبوب یعنی جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می از این برنامه، بی‌بی‌سی با استفاده از مجریان جدید، ساخت فصل جدید تاپ گیر را آغاز نمود. در این فصل جدید که فصل بیست و سوم محسوب می‌شود، شش مجری جایگزین سه مجری قبلی شده‌اند.

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

سرانجام پس از مدت‌ها جنجال و گمانه‌زنی بر سر سری جدید تاپ گیر، اولین قسمت از فصل بیست و سوم این برنامهٔ محبوب چند روز پیش در تاریخ ۹ خرداد پخش شد اما سری جدید این برنامه شروع ناامیدکننده‌ای داشت به‌طوری‌که تعداد بینندگان به ۴.۴ میلیون کاهش‌یافته. مخاطبین تاپ گیر فصل جدید آن را خسته‌کننده و کسل‌کننده عنوان کردند؛ اما انتقادات به فصل بیست و سوم تاپ گیر به همین‌جا ختم نشده و طرفداران واکنشی بسیار منفی به سری جدید این برنامه نشان دادند. این انتقادات تا حدی زیاد بود که حتی سازندگان برنامه را نیز شوکه کرد.

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

هواداران برنامهٔ تاپ گیر در فضای مجازی نیز انتقادات شدیدی را به تیم جدید تاپ گیر وارد کرده و آن را فاقد جذابیت دانستند. به همین دلیل بینندگان فصل جدید کاهش چشمگیری داشت و درحالی‌که تعداد بینندگان قسمت‌هایی از آخرین سری تاپ گیر با اجرای سه مجری محبوب قبلی حتی به ۷.۴ میلیون نفر هم رسیده بود، بینندگان فصل جدید به تنها ۴.۴ میلیون نفر کاهش یافت. این در حالی است که تاپ گیر با تیم قبلی در دوران اوج خود در سال ۲۰۰۷ و در قسمتی که لوئیس همیلتون در آن حضور پیداکرده بود رکورد ۸.۴ میلیون بیننده را از خود بجای گذاشت. همچنین کریس اوانز، مجری اصلی تاپ گیر جدید، نیز قبلاً گفته بود که اگر تعداد بینندگان فصل جدید تاپ گیر کمتر از ۵ میلیون نفر باشد ناامیدکننده خواهد بود.

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

هرچند جرمی کلارکسون گاهی اوقات با صحبت‌ها و حرکات خود موجب توهین و آزرده شدن بسیاری از طرفداران برنامه می‌شد اما همچنان محبوب و دوست‌داشتنی بود درحالی‌که تیم جدید و بخصوص کریس اوانز رویکرد محافظه‌کارانه‌ای داشتند. بااین‌حال برخی از این رفتار استقبال کردند.

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند

در اولین قسمت از فصل بیست و سوم تاپ گیر، خودروهای آریل Nomad، شورلت کوروت Z۰۶ و دوچ وایپر موردبررسی قرار گرفتند و در قسمت بعدی که ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) پخش خواهد شد نیز مک لارن ۶۷۵LT بررسی خواهد شد. برنامهٔ تاپ گیر یکی از بزرگ‌ترین منابع مالی بی‌بی‌سی محسوب می‌شود که سالیانه ۵۰ میلیون پوند درآمد دارد. حال باید دید که آیا با پخش قسمت‌های بعدی، سری جدید این برنامه می‌تواند طرفداران را راضی کرده و آمار بینندگان را افزایش دهد یا نه. بعلاوه شاید برنامهٔ جدید مجریان سابق تاپ گیر که گرند تور نام‌گرفته و پاییز امسال از شبکهٔ آمازون پخش خواهد شد بتواند به محبوبیتی همانند فصل‌های گذشتهٔ تاپ گیر دست یابد.

بینندگان تاپ گیر جدید را نپسندیدند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج