۳۳۶۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

دانیال عبادی در شبکه یک سیما

سریال «راستش را بگو» به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.جمعی از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون در این مجموعه حضور دارند. یکی از این چهره ها دانیال عبادی، ستاره جوان و خوش آتیه سینماست.

دانیال عبادی در شبکه یک سیما

تماشا: سریال «راستش را بگو» به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این مجموعه پرستاره پیش از این قرار بود در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود. جمعی از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون در این مجموعه حضور دارند. یکی از این چهره ها دانیال عبادی، ستاره جوان و خوش آتیه سینماست.

عبادی که تازه از سفر خارج از کشور برگشته درباره این کار گفت: «بعد از بازگشتم از سفر شنیدم که این کار قرار است به زودی پخش شود. امیدوارم این خبر درست باشد چون برای این کار زحمت زیادی کشیدیم و منتظر پخش آن هستم اما ترجیح می دهم هر اظهارنظری درباره این کار را معطوف به زمان پخش آن بکنم.»

او این روزها سرش خیلی شلوغ است. بازیگری که با فیلم «امشب شب مهتابه» شناخته شد این روزها در حال بررسی کار سینمایی جدیدش است و احتمالا با توجه به اینکه چند کار آماده نمایش دارد در نیمه دوم امسال او را بیشتر خواهیم دید.

دانیال عبادی در شبکه یک سیما

او در این باره گفت: «۳، ۴ کار آماده اکران دارم که شاید اسم بعضی از آنها هم تغییر کند. در این میان خیلی امیدوارم مشکل اکران فیلم «زمهریر» بالاخره حل شود. شنیده ام مشکلات آن حل شده و به زودی اکران خواهد شد.» این چهره جوان سینما جزو کم کارهای این حوزه در یکی دو سال اخیر بوده است.

عبادی در این باره گفت: «به خاطر مشغله های غیرسینمایی ام کمی این اواخر کم کار بوده ام اما امیدوارم به زودی کار جدیدم را از بین پیشنهادهایی که دارم شروع کنم. طبیعتا من هم مثل اکثر مردم مهمترین دغدغه ام این روزها و با این اوضاع و احوال اقتصادی، کارم است.»

وقتی سریال «راستش را بگو» که به نوعی به بخشی از زندگی شهید چمران هم مربوط می شود در ماه رمضان پخش نشد این شایعه شنیده می شد که کار به ممیزی های بسیار برخورده است اما محمدرضا آهنج، کارگردان این مجموعه ضمن تکذیب این خبر گفت: «به هیچ وجه چنین مشکلی نبوده و «راستش را بگو» بدون هیچ ممیزی به زودی پخش خواهد شد و فکر می کنم از اواخر این ماه روی آنتن برود. این مجموعه کار آبرومند و قابل اعتنا و تاملی است که امیدوارم با استقبال مخاطبان همراه شود.»

حسن پورشیرازی، نیوشا ضیغمی، آتیلا پسیانی، امیر آقایی، رویا تیموریان، مهدی سلوکی، ثریا قاسمی، محمد عمرانی، علیرضا جلالی تبار، امیر حسین مدرس و لعیا زنگنه دیگر بازیگران این سریال هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      واقعا كه !!!!
      همش بخاطر دلاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج