۳۳۶۷۵۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیشنهاد قرائتی برای تعیین نمره «نماز»

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: هیچ‌اهرمی نیرومندتر از نماز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نداریم و لازم است به نقش نماز در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه شود.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در جلسه ستاد اقامه نماز که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه یک مدیر خوب نباید به عملکرد گذشته توجه کند بلکه باید به این موضوع توجه داشته باشد که چه ظرفیت‌هایی برای آینده وجود دارد تا از آنها استفاده کند، اظهار کرد: امسال برخی افراد بازنشسته شدند، از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که افرادی پویا، پرتحرک و تازه نفس را جایگزین کسانی کند که از ستاد اقامه نماز بازنشسته شده و رفته‌اند.

وی افزود: می‌دانم که اعتبارات آموزش و پرورش محدود است اما هرچه می‌توانید برای نماز کار کنید. حتی هنوز حق‌الزحمه اسفند و فروردین ائمه جماعات پرداخت نشده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه امسال چند هزار نفر ورودی دانشگاه فرهنگیان هستند که لازم است برای آنها آموزش شیوه کلاس‌داری و ترویج نماز ترتیب داده شود، گفت: یکی دیگر از پیشنهادات بنده این است که مدیران ستاد نماز عضو شورای آموزش و پرورش شوند.

وی افزود: اگر در حال حاضر اعتبارات شما محدود است، برای طلبه‌هایی که پیش‌نماز هستند، حداقل امکانات رفاهی فرهنگیان را منظور کنید.

قرائتی همچنین با اشاره به اینکه خوب است مدیران و معلمانی که از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و الگوی دانش‌آموزان هستند آموزش ارائه نماز ببینند، گفت: در ارزشیابی مدارس برای نماز نیز نمره‌ای تعیین کنید.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور افزود: برخی دانش آموزان به این علت نماز نمی‌خوانند که پدر و مادرشان در خانه نماز نمی‌خوانند خوب است که مدرسان انجمن‌های اولیا و مربیان در آموزش‌های خود زمانی را برای اشاعه و ترویج نماز اختصاص دهند.

وی در ادامه به جلسات مقام معظم رهبری با سران قوا درباره آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: تهاجم فرهنگی بیداد می‌کند و ما هیچ‌ اهرمی نیرومندتر از نماز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی نداریم و لازم است به نقش نماز در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی توجه شود.

قرائتی در پایان افزود: معمولا موضوع نماز در کتب درسی برخی دوره‌ها مورد توجه قرار گرفته است. لازم است نماز هر سال در برنامه‌های درسی برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف تکرار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج