۳۳۶۸۱۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسل دوم نیسان جوک در راه است +عکس

نیسان می خواهد دستی به سر و روی نسل اول نیسان جوک بکشد و دیگر باید به نسل دوم نیسان جوک سلام کنیم که در چهره آرایی خود از نسل جدید طراحی‌های نیسان سود می‌برد.

وب سایت خودرو بانک: اولین نسل از نیسان جوک که در سال ۲۰۱۰ میلادی معرفی و عرضه شد، تمامی مخاطبان و خبرنگاران صنعت خودروسازی را در شوک فرو برد، خودرویی بی‌نهایت زشت و بد فرم که انگار شرکت سازنده به عمد طراحی جلو و عقب آن را زشت طراحی کرده ولی همین چهره در بعضی از بازارها به خوبی پاسخ داد و فروش قابل توجهی را تجربه کرد به طوریکه در بازار انگلستان دومین خودروی پرفروش بعد از قشقایی لقب گرفت. حال دیگر نیسان می خواهد دستی به سر و روی این خودروی سلیقه ای بکشد و دیگر باید به نسل دوم نیسان جوک سلام کنیم که در چهره آرایی خود از نسل جدید طراحی‌های نیسان سود می‌برد.

نسل دوم نیسان جوک در راه است +عکس

همین اول کار باید به این نکته اشاره کنیم که طرح پیش روی ما، در واقع یک تصویر رندری یا گرافیکی از نسل دوم نیسان جوک است که با توجه به شواهد و مستندات بدست آمده به این مرحله از طراحی و چهره آرایی رسیده و از آنجایی که بیش از ۹۰ درصد تصاویر رندری همان چیزی از آب در می‌آیند که شرکت خودروسازی ساخته است، پس می‌توان تا حدودی به صورت موقت به طرح آماده شده از نسل دوم نیسان جوک استناد کرد و صحبتی کوتاه در رابطه با آن داشت.

نسل دوم نیسان جوک در راه است +عکس

همانطور که در ابتدا گفتیم و در تصاویر مربوط به نسل دوم نیسان جوک هم می‌بینید، خوشبختانه طراحی ظاهری نیسان جوک نسل دوم بهبود‌های قابل توجهی پیدا کرده و از حالت گردی شکل و زشت نسل اول خود دور شده است تا دست نیسان را در بازاریابی و فروش خود باز گذاشته باشد. برای توسعه این محصول با استناد به تصاویر رندری، می‌توان گفت که نیسان از نسل جدید طراحی‌های خود استفاده کرده که در قسمت جلویی می‌توان جلوپنجره مشبک نسل جدید نیسان را مشاهده کرد که بر روی دیگر خودروهای این کمپانی نظیر نیسان ماکسیما هم مورد استفاده قرار گرفته است.

چراغ‌های پیشانی هم اگر بالاتر طراحی شده بودند و با قابی بهتر و پیشرفته‌تر سر جای خود قرار می‌گرفتند، قطعا جلوه‌ای بهتر به خودرو می‌دادند، ولی در هر صورت یک طراحی بسیار بهتر از نسل قبل خود دارد که همین یک مورد برای خوب بودن طراحی نسل دوم نیسان جوک اکتفا می‌کند.

در حوزه فنی هم گفته شده که این محصول برپایه پلتفرم CMF-B توسعه پیدا خواهد کرد که دیگر خودروهایی نظیر نیسان میکرا، رنو کلیو و کپچر و همچنین نسل بعدی داچیا داستر بر روی آن توسعه پیدا کرده‌اند، از این رو می‌توان انتظار پیشرانه‌ای ۱.۵ لیتری DCI با قدرتی ۱۱۰ اسب بخاری و یا سیستم محرکی هیبریدی با داشتن موتوری بنزینی و موتوری الکتریکی با خروجی کلی ۱۰۹ اسب بخاری را داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج