۳۳۶۸۲۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هواوی به دنبال تحقق آرزوی بزرگش

همه ما به این موضوع واقف هستیم که هواوی هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به بزرگترین تولید کننده های گوشی های هوشمند دارد ، اما مدیر عامل هواوی نظر دیگری دارد.

وب سایت زوم تک - سینا اشتری: همگی با برند هواوی و محصولاتش آشنایی داریم ، می دانیم که هواوی در طی این چند سالی که از شروع کارش می گذرد توانسته تا پیشرفت های چشمگیری را به نمایش بگذارد، اما همه ما به این موضوع واقف هستیم که هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به بزرگترین تولید کننده های گوشی های هوشمند دارد ، اما مدیر عامل هواوی نظر دیگری دارد.

هواوی به دنبال تحقق آرزوی بزرگش

هنوز کاربران زیادی در دنیا هستند که نام هواوی برایشان کاملا ناشناخته است ، برای مثال در بازار آمریکا هنوز کسی کمترین آشنایی ای با محصولات هواوی ندارد ، و با توجه به اینکه آمریکا یکی از بزرگترین بازار های گوشی های هوشمند می باشد شاید رسیدن به جایگاه بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان در عرض ۵ سال آرزوی پوچی به نظر برسد.

مدیر عامل شرکت هواوی در حاشیه کنفرانس Converge Technology که در هنگ کنگ برگزار شد گفت که پشت سر گذاشتن شرکت هایی چون سامسونگ و اپل خیلی هم برای شرکت تحت مدیریتش سخت و دشوار به نظر نمی رسد ، وی در این باره به نشریه Wallstreet Journal گفت:

" ما قصد داریم تا به بزرگترین تولید کننده گوشی های هوشمند جهان تبدیل شویم و می دانیم که این تغییر نیازمند کار سخت و صبر است "

هم اکنون شرکت هواویی توانسته تا سهمی ۸.۳ درصدی از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد و این در حالی است که سهم سامسونگ از این بازار ۲۳ درصد و سهم اپل نیز ۱۵ درصد می باشد ، اگر به میزان فروش این شرکت ها نگاه کنیم متوجه می شویم که فروش سامسونگ در قسمت گوشی های هوشمند در مقایسه با میزان فروش همین شرکت کره ای در سال گذشته میلادی تغییری نداشته است ، وقتی به اپل می رسیم می بینیم که اهالی کوپرتینو در مقایسه با فروش آیفون ها در سال گذشته میلادی تا به این لحظه کاهشی ۱۴ درصدی را تجربه کرده اند اما شرکت هواوی در مقایسه با فروش سال گذشته محصولاتش در حوزه گوشی های هوشمند افزایش ۵۹ درصدی را به نمایش گذاشته که برای هر شرکتی تنها یک رویا می باشد.

این افزایش فروش هواوی در حالی است که سهم این شرکت چینی از بازار آمریکا فوق العاده ناچیز است و در همین راستا مدیر عامل هواوی قول هایی را برای حظور پر رنگ تر در بازار آمریکا داده است ، گفتنی است که شرکت هواوی امسال ۹.۲ میلیارد دلار را در اختیار دپارتمان تحقیق و توسعه خود قرار داده و این طور که به نظر می رسد واقعا برای صعود در بازار گوشی های هوشمند آماده می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج