۳۳۶۹۶۹
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

ماجرای پیامک های تخریبی علیه سیدحسن

سخنان بی پروای سید حسن خمینی در برنامه نگاه یک از آن جهت حائز اهمیت بود که همگان در عین آگاهی از بیان آن واهمه داشتند و یا آنکه مجالی برای ایراد آن از طریق صداوسیما نمی‌یافتند.

روزنامه آفتاب یزد: روزنامه آفتاب یزد طی گزارشی در مورد گفت‌وگوی سید حسن خمینی و هجمه‌های پیامک‌های تخریبی علیه وی نوشت:

سخنان بی پروای سید حسن خمینی در برنامه نگاه یک از آن جهت حائز اهمیت بود که همگان در عین آگاهی از بیان آن واهمه داشتند و یا آنکه مجالی برای ایراد آن از طریق صداوسیما نمی‌یافتند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورد: از همین‌رو سید حسن خمینی بسیاری از مسائلی را که در طول این سالها در سینه‌ها محصور مانده بود در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر زبان جاری ساخت.

او در بخشی از این گفت‌وگو اظهار داشت: حجاب، نماز، روزه، عدم اختلاط حرام بین زن و مرد، این‌ها قطعا جزء دین است ولی دین فقط این‌ها نیست. دین حق‌الناس است. دین ظلم ستیزی است. دین این است که نباید یک نهاد، فرد یا دسته حق دیگری را بخورد. دین یعنی اینکه همه بتوانند آزادانه صحبت کنند.

نوه امام (ره) در بخش دیگری از صحبت‌های خود لبخند زد و گفت: من سالهای زیادی است که به تلویزیون نیامده‌ام و حالا شما ناپرهیزی کردید و ما بعد سالها آمدیم در تلویزیون، این است که از پشت صحنه دائم به بنده اشاره می‌کنند که درست بنشینم.

این روزنامه با اشاره به هجمه‌ها علیه سیدحسن خمینی بعد از برنامه افزود: درست پس از ایراد این سخنان، پیامک‌هایی از سوی دلواپسان به تلفن‌های همراه سرازیر شد با این محتوا که:" سیدحسن خمینی: دین عدم فقر در جامعه است!! بس کنید عوام فریبی را. اگر امام بودند بخاطر هزینه گزاف مرقد....".

روزنامه در بخش پایانی گزارش خود ضمن اشاره به عامل پخش این پیامک‌ها خاطر نشان کرد: نکته جالب توجه آنجایی است که منبع این پیامک‌ها سایت خبری به نام "آ.پ" است که مجوز فعالیت ندارد اما در شامگاه ۱۴ خرداد به صورت گسترده پیامک‌های تخریبی علیه شخصیتی چون سید حسن خمینی ارسال می‌کرد.

حال قطعا یک علامت سوال در اذهان عمومی شکل می‌گیرد که یک سایت بدون هویت و فاقد اعتبار چگونه می‌تواند در یک حجم گسترده‌ای به تلفن‌های همراه مردم پیامک بفرستد و فضا را برعلیه یکی از چهره‌های شاخص متشنج سازد و هیچ نظارتی هم بر آن صورت نگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج