۳۳۷۱۴۱
۵۰۲۳
۵۰۲۳
پ

نگار عابدي از «پادری» مي گويد

بازیگر نقش «افروز» از جزئیات شخصیت و ویژگی های مجموعه تلویزیونی «پادری» گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: بازیگر نقش «افروز» از جزئیات شخصیت و ویژگی های مجموعه تلویزیونی «پادری» گفت.

نگار عابدی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص نقش خود در مجموعه «پادری» بیان کرد: در «پادری» نقش افروز را ایفا می کنم، او زنی بسیارساده، خوش قلب و صادق است که به دلیل پشت سرگذاشتن یک دوره زمانی و زندگی سخت هم اکنون کمی ساده تر و در واقع صادق تر شده است.

نگار عابدي از «پادری» مي گويد

وی در ادامه گفت: از همان ابتدا «پادری» روایت داستان های خانواده ای بود که دوربین بین آنها رفته و ماجراهای پیش آمده را به تصویر می کشید. در این سری نیز ادامه داستان ها و وقایع قبلی این خانواده در قالیشویی و مشکلاتی که با آنها مواجه می شوند که اکثر آنها اقتصادی است را شاهد خواهیم بود.

بازیگر فیلم سبنمایی «دهلیز» عنوان کرد: «پادری» تصویرگر خانواده ای گرم و صمیمی است که در همه مراحل پشت هم هستند و هوای یکدیگر را دارند، به همین دلیل این مجموعه تبدیل به کاری دوست داشتنی می شود.

عابدی اظهار داشت: این مجموعه تلویزیونی کاملا خانوادگی است و نشانگر مشکلات خانواده هایی است که در این قشر و طبقه در جامعه وجود دارند.

وی تصریح کرد: در سری جدید از این سریال می بینیم که با تعطیل شدن قالیشویی و فشارهای اقتصادی که به خانواده مشتاق وارد می‌شود - چون تخصص و امرار معاششان از این راه است- در پی یافتن راه جدیدی هستند. در ادامه با این سوال مواجه می شوند که آیا می توانند از طریق شغل اجدادی‌شان زندگی خود را بگذرانند یا باید شغل دیگری را انتخاب کنند؟

نگار عابدی خاطرنشان کرد: من این مجموعه و حال و هوای ماه رمضانی آن را بسیار دوست دارم. به این دلیل که مردم در ماه رمضان خلوص نیت بسیاری دارند. مانند اماکن مذهبی که وقتی وارد آن می‌شویم، هر کس با هر مشکلی و هر طرز فکری با خلوص و فطرت پاکش وارد می شود، به همین علت این اماکن مقدس به شمار می روند.

وی افزود: ماه رمضان برای من تداعی همان حالت است، چرا که همه مردم به شکلی مثبت در این ماه حضور می یابند و صفای آنها بسیار زیاد می شود. خیلی خوشحالم که در این ماه با سریال «پادری» مهمان خانه های مردم می شوم. احساس می کنم انرژی خوبی از سمت مردم به طرف من فرستاده می شود تا من و گروهی که با هم کار کرده ایم، بتوانیم متقابلا این انرژی را به خود مخاطبان بازتاب دهیم.

عابدی در پایان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: پیشاپیش فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه مردم تبریک می گویم و امیدوارم روزهای خوبی را پیش روی داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج