جاباما
۳۳۷۱۵۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

روشن: مظلومی برای استقلال کوچک بود

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: هیئت‌مدیره فعلی مشکلات زیادی را برای استقلال ایجاد کردند، حتی قلعه‌نویی هم نتوانست با این هیئت‌مدیره به موفقیت برسد.

خبرگزاری میزان: حسن روشن درباره عملکرد مظلومی در استقلال اظهار داشت: من از همان ابتدا که در کمیته فنی حضور داشتم وقرار بود درباره سرمربیگری استقلال تصمیم بگیریم با سرمربیگری مظلومی مخالف بودم، چون اعتقاد داشتم برای استقلال باید از مربی خارجی استفاده کنند.

وی افزود: علی جباری، عباس کردنوری، منصور پورحیدری و من جزو اعضای کمیته فنی بودیم. جباری عنوان می‌کرد که باید قلعه‌نویی را سرمربی استقلال کنیم چون او می‌تواند هواداران را به استادیوم بکشاند. مربی مدنظر پورحیدری هم مظلومی بود و کردنوری هم نظر خاصی نداشت و هر طرف که باد‌ می‌آمد به آن سمت می‌رفت. نظر من هم این بود که مربی خوب خارجی باید بیاوریم. اما وقتی با نظر من مخالفت شد از کمیته بیرون‌ آمدم.

پیشکسوت استقلال با اشاره به اینکه مظلومی برای استقلال کوچک بود تصریح کرد: مظلومی در بیانیه‌اش مطالبی را عنوان کرده که بیان آنها در این مقطع زمانی دیر است و او باید خیلی زودتر مقابل اتفاقات استقلال می‌ایستاد. مهمترین اشتباه مظلومی در بازی استقلال مقابل تراکتورسازی بود، زمانی که رحمتی به قلعه‌نویی توهین کرد باید او را از زمین بیرون می‌کشید و طالب لو را به زمین می‌فرستاد. اما متاسفانه این کار را انجام نداد.

روشن با بیان اینکه برای منصوریان آرزوی موفقیت می‌کند گفت: من منصوریان را دوست دارم، اما از خدا می‌خواهم به او رحم کند. متاسفانه هیئت‌مدیره فعلی مشکلات زیادی را برای استقلال ایجاد کردند، حتی قلعه‌نویی که استاد فوتبال ایران است نتوانست با این هیئت‌مدیره به موفقیت برسد.

وی درباره خریدهای جدید استقلال اظهار داشت: به طور حتم خریدهای جدید استقلال جنجال‌ساز خواهد شد، چون اگر یک روز پرداخت دستمزد آنها به تاخیر بیفتد اتفاقات حاشیه‌ای زیادی رخ خواهد داد. تا زمانی که استقلال از آکادمی‌اش بازیکن نگیرد این اتفاقات رخ خواهد داد. جالب اینکه هر بازیکنی که به استقلال می‌آید می‌گوید که از بچگی استقلالی بوده است، اگر واقعا اینطور است نصف قراردادش را ببخشد. طالب‌لو نمونه بارز یک استقلالی است، بارها با او بدرفتاری شد، اما باز هم به خاطر پیراهن استقلال به این تیم برگشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوادار

      آقای روشن روشن یکی از اسطوره های باشگاه هستید هیچ شکی هم در این وجود نداره.اما متاسفانه شما راجع به همه چی اظهار نظر میکنید.یک مقدار هم اجازه بدید فضا آروم باشه.چقدر شما اهل مصاحبه هستید!یک مقدار سعی کنید حداقل بعنوان یک هوادار یک جاهایی به تیم آرامش بدیم

    • اشرفی

      دمت گرم

    • بدون نام

      اول که بزرگ بود چی شد یکباره کوچک شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج