جاباما
۳۳۷۲۱۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

بیانیه مهم ناجا در آستانه ماه رمضان

نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مراکز پذیرایی بدون مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده، برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا: نیروی انتظامی با صدور بیانیه ای ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اعلام کرد: مراکز پذیرایی بدون مجوز از اذان صبح تا اذان مغرب اجازه فعالیت ندارند و در صورت مشاهده، برابر ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.

ناجا در این بیانیه تصریح کرد: به منظور رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی هستند، متصدیان مراکز پذیرایی بین راهی، پایانه ها، فرودگاه و راه آهن می توانند با اخذ مجوز از پلیس نظارت بر اماکن عمومی با رعایت شئون اسلامی با استتار مکان به گونه ای که در ملاء عام تظاهر به روزه خواری صورت نگیرد، فعالیت کنند.

براساس این بیانیه، تمام رانندگان و سرنشینان وسائل نقلیه اعم از عمومی و شخصی موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و از هر گونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات مکتبی اجتناب کنند.

این بیانیه افزود: نیروی انتظامی در زمان افطار و شب های قدر که حضور و تردد مردم تراکم بیشتری دارد، تلاش می کند با حضور مأموران خود رفت و آمد را تسهیل و امنیت را ارتقاء بخشد و البته همکاری مردم و روزه داران محترم بسیار راهگشا خواهد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری هاست؛ لذا انتظار می رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات و در این مهم نیروی انتظامی را یاری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حبیب

      عالی

    • علی خسروی

      عالی.تشکر از زحماتتون

    • محسن

      قربون این ماه برم برای همه ماه برکت ولی برای منوصدنفردیگه ماه قطع شدن روزی. بعدیک ماه کار توشرکت .... صدنفرمون رو به خاطر ماه رمضان انداختن بیرون دلیلشون هم اینکه ماه رمضان تولید خیلی کم هست بدبخت من کارگر باید تاوان همه چی رو بدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج