جاباما
۳۳۷۲۲۰
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

عذرخواهی رسمی فاکس برای پوستر جنجالی

استودیوی «فاکس قرن بیستم» که پخش جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» را برعهده دارد، به دلیل جنجالی که تصویر بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم در روزهای اخیر در پی داشته، وادار به عذرخواهی شد.

آی سینما: استودیوی «فاکس قرن بیستم» که پخش جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «مردان ایکس» را برعهده دارد، به دلیل جنجالی که تصویر بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی این فیلم در روزهای اخیر در پی داشته، وادار به عذرخواهی شد. تصویر یادشده، «آپوکالیپس» شخصیت شرور فیلم (با بازی اسکار آیزاک) را نشان می‌دهد که در حال خفه کردن یکی از شخصیت‌های زن فیلم به نام «میستیک» (جنیفر لارنس) است.

عذرخواهی رسمی فاکس برای پوستر جنجالی

بر روی بیش‌تر بیلبوردهای تبلیغاتی فیلم که نمایانگر این تصویر هستند، شعاری با این مضمون نیز به چشم می‌خورد: «تنها قدرتمندان زنده می‌مانند». به‌گفته رز مک‌گوئن بازیگر و تهیه‌کننده امریکایی، «مشکل اصلی اینجاست که مردان و زنانی که در استودیوی فاکس قرن بیستم مشغول به کارند، تصور می‌کنند به نمایش گذاشتن خشونت معمولی علیه زنان راهی برای بازاریابی فیلم است.»

به گزارش گاردین، استودیوی فاکس با تاکید بر شرارت شخصیت «آپوکالیپس» تاکید کرده: «ما حتی در فرم چاپی هم بلافاصله متوجه مفهوم ناراحت‌کننده این تصویر نشدیم.»

استودیوی فاکس با انتشار بیانیه‌ای رسمی عذرخواهی خود را از بابت این اشتباه سهوی اعلام کرده و از حذف تمام مواد تبلیغاتی حاوی این تصویر خبر داده است. فاکس اضافه کرده این استودیو «به‌هیچ‌وجه مسئله خشونت علیه زنان را نادیده نمی‌گیرد.»

مک‌گوئن در گفت‌وگو با «هالیوود ریپورتر» توضیحات جامع‌تری در رابطه با این تصویر ارایه کرده: «هیچ مفهومی در پس این پوستر مشاهده نمی‌شود، جز زنی که در حال خفه شدن است. این واقعیت که هیچ‌کس تا به حال به این موضوع اشاره نکرده، توهین‌آمیز و صادقانه بگویم، ابلهانه است.» بازیگر ۴۲ ساله بیش از همه به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «افسون‌شده» (Charmed) که به مدت ۵ سال (از ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶) از شبکه «برادران وارنر» روی آنتن رفت، به شهرت رسیده است.

او در ادامه سوالی را که از زبان فرزند خردسال دوستش شنیده، نقل کرده: «پدر، چرا این مرد بدذات دارد مرتکب خشونت علیه یک زن می‌شود؟» و مک‌گوئن این پرسش را مطرح می‌کند که «اگر یک دختر بچه ۹ ساله می‌تواند چنین چیزی را ببیند، چطور از چشم کارمندان فاکس دور مانده؟»

جدیدترین ساخته برایان سینگر با عنوان «مردان ایکس: آپوکالیپس» از دو هفته پیش در سینماهای امریکای شمالی روی پرده رفته و کل فروش آن در باکس آفیس جهانی از مرز ۲۹۱ میلیون دلار عبور کرده است. در این فیلم ابرقهرمانی که نهمین بخش از سری فیلم‌های «مردان ایکس» به شمار می‌رود، گروهی از سرشناس‌ترین بازیگران هالیوود از جمله جنیفر لارنس، جیمز مک‌اوی، مایکل فاسبندر، اسکار آیزاک، سوفی ترنر و ... حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      طرف یه دونه پوستر زده کل دونیا داره پوستر رو نمایش میده میگه بد اموزی داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج