جاباما
۳۳۷۲۲۳
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

یک شخصیت جدید در سریال Arrow

به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده است که خبر از اضافه شدن یک مبارز جرم و جنایت جدید به فصل پنجم سریال «پیکان» (Arrow) می‌دهد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

وب‌سایت زومجی: به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده است که خبر از اضافه شدن یک مبارز جرم و جنایت جدید به فصل پنجم سریال «پیکان» (Arrow) می‌دهد. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

یک شخصیت جدید در سریال Arrow

هشدار: احتمال لو رفتن داستان فصل چهارم سریال «پیکان»

حتی قبل از قسمت آخر فصل چهارم سریال «پیکان» بازیگران، نویسندگان و تهیه‌کنندگان بی‌صبرانه می‌خواستند درباره ادامه زندگی «الیور» صحبت کنند و حالا که «تیم پیکان» پس از حملات «دیمین دارک» از هم پاشیده و یک عضو کشته شده و دو عضو دیگر با شک و تردید رو به رو شده‌اند، اشتیاق سازندگان برای ارائه اطلاعات جدید، بیشتر هم شده است.

وندی مریکل، سازنده سریال، و استیون امل، ستاره آن، هر دو درباره بخش‌هایی از سریال که دوست دارند در فصل پنجم تغییر کند صحبت کرده‌اند؛ به عنوان مثال حضور آنتاگونیستی که با قدرت‌های «گرین آرو» برابری کند و قدرت ابرانسانی و نیروی جادویی نداشته باشد. فلش‌بک‌های فصل چهارم در جایی به پایان رسید که الیور به «تایانا» با بازی الیسیا روتارو قول داد و به نظر می‌رسد که فلش‌بک‌های فصل پنجم در روسیه جریان خواهند داشت. بازیگرانی که به سریال پیوسته‌اند خبر از مقابله «الیور کوئین» با یک دشمن خوش‌تیپ می‌دهند که به راحتی خود را بهترین دوست شما می‌داند و از پشت به شما خنجر می‌زند.

به نظر می‌رسد الیور در فصل پنجم با مشکلاتی رو‌به‌رو خواهد شد. با توجه به گزارش وبسایت تی‌وی لاین، قرار است یک مبارز جرم و جنایت به تیم پیکان اضافه شود. هویت این مبارز جرم و جنایت نامشخص است اما او به عنوان یک ارتشی سابق که تبدیل به یک مبارز شده و به عنوان یکی از شخصیت‌های فرعی فصل پنج حضور خواهد داشت.

اینطور که به نظر می‌رسد آنتاگونیست سریال قرار است شخصیتی بسیار مشابه الیور کوئین در چند سال اخیر باشد. با وجود اینکه این موضوع یک خط داستانی جالب را به همراه خواهد داشت اما به نظر می‌رسد مقایسه بین پیکان که دشمنانش را به قتل می‌رساند و گرین آرو که نمی‌کشد، دیگر کاری اضافه است.

با این حال، «دیگل» و «تیا» احتمالا به سراغ کار دیگری رفته‌اند. شاید یک شخصیت جدید اضافه شود که می‌تواند به عنوان یک دستیار برای الیور کوئین باشد. احتمالا چنین اتفاقی در سریال «پیکان» رخ خواهد داد. این شخصیت جدید هر کسی که باشد، هواداران در حال حدس و گمان درباره اینکه آیا او در کمیک‌های دی‌سی حضور داشته یا یک شخصیت اورجینال است، هستند. به هر حال، شخصیت «کورتیس هولت» قرار است نقش بزرگتری داشته باشد و «روی هارپر» هم برای چند قسمت بازخواهد گشت؛ در نتیجه به نظر می‌رسد الیور یاران کمکی جدیدی خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج