جاباما
۳۳۷۲۸۸
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی

چنانچه شما هم از دوستداران طبیعت هستید، برای‌تان جذاب خواهد بود در فضایی زندگی كنید كه به جای تولید زباله در پی استفاده صحیح و دوباره از وسایل بازیافتی است.

مجله منزل - نازنین كاسبی، كارشناس معماری: ایده‌های طراحی امروز یك گام دیگر به سمت بازیافت و استفاده از وسایلی كه امكان استفاده مجدد از آنها وجود دارد، پیش رفته و به ما نشان می‌دهد چگونه وسایل دور ریختنی (حتی آنهایی كه فكرش را نمی‌كنید مانند قوطی‌های خالی رب یا بطری‌های شیشه‌ای خیارشور یا حتی بطری آب معدنی) را می‌توان برای استفاده مجدد دیزاین كرد.

در این راستا سعی كرده‌ایم این ایده‌های جذاب، منحصر به فرد و زیبا را گردآوری كنیم تا شما بتوانید از آنها در دكوراسیون منزل‌تان استفاده كنید. چنانچه شما هم از دوستداران طبیعت هستید، برای‌تان جذاب خواهد بود در فضایی زندگی كنید كه به جای تولید زباله در پی استفاده صحیح و دوباره از وسایل بازیافتی است.

گلدان‌هایی از جنس كنسرو

امروزه استفاده از غذاهای آماده به صورت كنسروی در بین مردم رواج زیادی دارد و قوطی این غذاها طبق معمول پس از مصرف دور انداخته می‌شود. در این عکس می‌بینیم كه با كمی خلاقیت و اضافه كردن كمی رنگ یا تور و كنف می‌توان استفاده‌های جدیدی از این قوطی‌ها کرد.

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی


شیشه‌هایی كه خانه گیاهان می‌شوند

اگر می‌خواهید فضای خانه شما مملو از گیاهان تزیینی باشد، به این نیاز دارید كه چند عدد گلدان دیواری به دیوارهای‌تان نصب کنید. با استفاده از چند شیشه خالی و تعدادی بست و یك تخته چوب به عنوان صفحه نگهدارنده شیشه‌ها می‌توانید در مدت كوتاهی دیواركوبی به این زیبایی بسازید. شیشه‌های خالی معمولا در گوشه و كنار هر خانه‌ای پیدا می‌شود.

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی


تنه درختی كه خانه گیاه جوان شد

این ایده را تنها زمانی اجرا كنید كه درخت حیاط شما خشك شده است. در این صورت می‌توانید تنه درخت خشكیده را با ابزار مناسب گود كرده و گلدانی منحصر به فرد داشته باشید.

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی


گیاهانی كه از دل بطری‌ها بیرون آمده‌اند

بطری‌های آب معدنی و نوشابه به‌وفور در خانه‌ها یافت می‌شود. شما می‌توانید با ایجاد برش روی بدنه آنها مطابق شكل روبه‌رو و كاشت بذر گلدان‌هایی خاص داشته باشید.

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی


برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

اعجاز در دكوراسیون با وسایل بازیافتی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج