۳۳۷۲۹۹
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

تغییر جنسیت نوزاد در بیمارستان یاسوج!

طی یک اتفاق نادر در استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌ای که چشم‌انتظار نوزاد دختر بودند، ۱۱ روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.

خبرآنلاین: طی یک اتفاق نادر در استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده‌ای که چشم‌انتظار نوزاد دختر بودند، ۱۱ روز پس از زایمان فرزند پسر بیمار تحویل گرفتند.

مادر این نوزاد گفت: در ماه ششم حاملگی به سونوگرافی دکتر «ح» مراجعه کردم که در آنجا به من گفتند که هم خودت و هم فرزندت سالم هستید و هیچ مشکلی ندارید و وقتی از آنها در ارتباط با جنسیت جنین پرسیدم گفتند فرزندت دختر است و در ماه هشتم حاملگی نیز به سونوگرافی دکتر «م» مراجعه کردم که باز هم گفتند جنین مشکلی ندارد و جنسیت آن دختر است.رقیه یساری در ادامه به وضعیت زایمان خود اشاره کرد و توضیح داد: چهار ساعت قبل از زایمان در بیمارستان امام سجاد یاسوج بستری شدم و با عمل سزارین نوزاد به دنیا آمد.

وی افزود: بعد از زایمان نوزاد را بستری کردند و طی این هفت روز من به صورت مداوم به بچه سرکشی می‌کردم اما اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به من نمی‌دادند و حتی اجازه نمی‌دادند من پوشک بچه را عوض کنم.

این مادر ادامه داد: ۱۱ روز پس از تولد نوزاد، بچه از بخش زایشگاه خارج شد و وقتی که برای اولین‌بار قصد داشتم پوشک بچه را عوض کنم متوجه شدم که نوزاد پسر است و به بیماری تشنج مبتلا است.

مادر این نوزاد عنوان کرد: پس از اینکه ما به روستای میمند که محل سکونت خودمان است مراجعه کردیم، پس از چند روز شخصی با گوشی شوهرم تماس گرفت و عنوان کرد که شما بچه من را برده‌اید و من قصد دارم از شما شکایت کنم.

رقیه یساری با اعلام اینکه پس از این واقعه ما نیز به بیمارستان مراجعه کردیم، گفت: پس از مراجعه به بیمارستان متوجه شدیم شخصی که تماس گرفته است مزاحم تلفنی بوده است.

وی در پایان اظهار کرد: با همه این وقایع ما قصد داریم از طریق پزشکی قانونی و آزمایش DNA پیگیری کنیم که چرا بچه ما که اعلام شده بود دختر سالم است الان پسر بیمار تحویل داده شده است و اینکه چرا تا چند روز اجازه نزدیک شدن به نوزاد را به ما نمی‌دادند.

پس از گفت‌وگو با مادر نوزاد، سراغ مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد رفتیم که وی اظهار بی‌اطلاعی کرد. تلاش ما جهت تماس با رئیس بیمارستان امام سجاد به جایی نرسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صدرا

      حتما با عمل سزارین نوزاد رو کشتند با تیغ جراحی و برای اینکه لو نره یه بچه دیگه جایگزین کردن اونم پسر که بعد بگن سونو اشتباه کرده واینم بچتون.خداوند روتون عین دیگ سیاه کنه مسولین بیمارستان سجاد

    • بدون نام

      منم پسریه تاجربزرگ بودم توبیمارستان عوض شدم الان اونی که تاجربه جای من باخودش برده سومین مولتی میلیاردر اروپاست ولی من دارم ازگشنگی میمیرم ،عجب سرگذشت تلخی نصیب من شد

    • Nazi

      یعنی چی؟ عوضش کردن؟
      لطفا ادامه و جواب آزمایش رو هم در دنباله گزارشتون بیارید. برام جالب شده بدونم
      مگه هنوزم چنین کارایی میکنن تو بیماستانها

    • no name

      حتما یکی دختر میخواسته اونو برداشته ب جاش پسر گذاشته

    • سهند

      مگه شهر هرت است دوباز سونوگرافی با مدرک مگه میشه اشتباه بگه این مسولین بیمارستان اصلا تحصیلات ابتدایی دارن یا نه قابل توجه وزیر محترم بهداشت و مدعی العموم باید هر چه زودتر با بررسی با اینگونه مسایل به جد برخورد کرد. مسخره کردند.

    • ناصر

      حالا من موندم تعجب که این خانم میگه ما به روستای میمند مراجعه کردیم وپس از"چند روز"شخصی تلفن زد! خوب اگه اینها مطمئن بودند که بچه شون دختره وسالمه چرا پسربچه بیمار روتحویل گرفتندوبه روستا مراجعه وپس از مزاحم تلفنی اعتراض کردند؟! آیا کسی که یقین داره بچه عوض شده به همین سادگی اونو میبره خونشون وچند روز بیخیال داستان میشه؟! شم کارآگاهی من میگه یه کاسه زیر نیم کاسه هست که پدر ومادر نوزاد هم توش دخیل اند.اگه بعدا ثابت شد یه هورا برام بکشید!

    • بدون نام

      خدایا مارو ازشر پزشک وپرستار درامان دار. الهی آمین. وزیر بهداشت جدی تر برخورد کن لطفاً

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج