۳۳۷۵۰۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خط و نشان ستاره فرانسه برای حریفان

ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه برای حریفان خط و نشان کشید. او از اسپانیا و آلمان به عنوان جدی ترین رقیبان فرانسه در کسب عنوان قهرمانی یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا: فرانسه به عنوان میزبان رقابت های یورو ۲۰۱۶ یکی از شانس ها اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید.

از بازیکنان خوب تیم ملی فوتبال فرانسه که هواداران امید زیادی به درخشش او دارند، آنتوان گریزمان مهاجم اتلتیکو مادرید است که فصل درخشانی را در اتلتیکو مادرید پشت‌سر گذاشت.

گریزمان بر این باور است که فرانسه از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی است. او در این زمینه گفت: تیم ما بازیکنان بزرگی در اختیار دارد که برای تیم های بزرگ فوتبال اروپا بازی می کنند. به این خاطر بر این باور هستم که از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستیم. باید در سه دیدار نخست به پیروزی برسیم تا ثابت کنیم تیم آماده‌ای هستیم.

او ادامه داد: فضای تیمی بسیار خوب است. در رختکن باهم صمیمی هستیم و این بدون شک روی عملکرد تیمی تاثیرگذار خواهد بود. برای سربلند کردن نام کشور خود و شاد کردن هواداران، از جان مایه خواهیم گذاشت. ما هم بازیکنان باتجربه مانند هوگو لوریس و پاتریس اورا داریم و هم بازیکنان جوان و آینده دار مثل آنتونی مارسیال، کینگسلی کومان و پل پوگبا را. این ترکیبی بسیار خوب برای ما است و می توانیم حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

گریزمان درباره این سوال که رقیبهای اصلی فرانسه چه تیمی های هستند نیز به صحبت پرداخت و گفت: اسپانیا و آلمان از نظر من جدی‌ترین رقیبان هستند. اطمینان دارم ایتالیا هم به نیمه نهایی راه پیدا می‌کند. برای قهرمان شدن به کمی شانس هم نیاز است.

ستاره اتلتیکو مادرید در پایان سخنانش درباره مقایسه دیدیه دشان (سرمربی فرانسه) با دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید) گفت: هر دو مربی علاقه زیادی به من دارند و سبک و فلسفه خاص خود را هم دارند. دشان بسیار آرامتر از سیمئونه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج