۳۳۷۵۲۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ماتادورها در اندیشه ثبت هت‌تریک تاریخی

تیم ملی فوتبال اسپانیا برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در مسابقات یورو به فرانسه سفر خواهد کرد، افتخاری که ماتادورها را در قاره سبز یکه‌تاز خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی فوتبال اسپانیا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در مسابقات یورو ۲۰۱۶، برای کسب سومین قهرمانی متوالی خود راهی فرانسه می‌شود.

سرمربی: ویسنته دل‌بوسکه

پس از اینکه دل‌بوسکه رئال مادرید را به دو قهرمانی در لالیگا و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند، به طرزی عجیب توسط این باشگاه اسپانیایی اخراج شد. او در پنج فصل بعدی تنها در یک فصل هدایت بشیکتاش ترکیه را برعهده گرفت. پس از اینکه لوئیس آراگونس موفق شد اسپانیا را به قهرمانی یورو ۲۰۰۸ برساند، دل‌بوسکه به‌عنوان جانشین او در این تیم منصوب شد. اسپانیا با این مربی کهکنه‌کار تمامی بازی‌های خود را در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۰ با برد پشت‌سر گذاشت و در نهایت هم فاتح این رقابت‌ها شد. ماتادورها در یورو ۲۰۱۲ هم خوش درخشیدند و با این مربی اسپانیایی یک جام دیگر به ارمغان آوردند. دل‌بوسکه امیدوار است تا با لاروخا در کسب عنوان قهرمانی هت‌تریک کند.

راه صعود

اسپانیا در حالی به‌عنوان صدرنشین گروه C به مرحله پایانی مسابقات یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کرد که تمامی بازی‌های خانگی خود مقابل تیم‌های اسلواکی، اوکراین، بلاروس، لوکزامبورگ و مقدونیه را با برد پشت‌سر گذاشت و در تمامی بازی‌های خارج از خانه‌اش هم به برد رسید و تنها در تقابل با اسلواکی تن به شکست داد.

تاریخچه حضور در یورو

اسپانیا تا کنون در هشت دوره از مسابقات جام ملت‌های اروپا حضور داشته که حاصل آن سه قهرمانی در دوره‌های ۱۹۶۴، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ بوده است. لاروخا به همراه آلمان/ آلمان غربی که در سال‌های ۱۹۷۲، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۶ فاتح این رقابت‌ها شده، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها هستند.

ستاره: آندرس اینیستا

از آندرس اینیستا به‌عنوان یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر جهان یاد می‌شود، بازیکنی که روی توپ کنترل زیادی دارد و از تکنیک انفرادی بالایی برخوردار است. یافتن واژه‌ای برای تمجید از این هافبک بارسلونایی بسیار دشوار است، او که به‌خوبی از فضاهای به‌وجود آمده استفاده می‌کند. دل‌بوسکه در تمجید از وی می‌گوید: «اینیستا فوتبالیست کاملی است. او هم در حمله شرکت می‌کند و هم در دفاع. او هم خلق موقعیت می‌کند و هم گل می‌زند».

پدیده: هکتور بیرین

بیرین که در تیم آرسنال عضویت دارد برای فوتبالدوستان لیگ برتر نامی آشناست، هرچند در تیم ملی اسپانیا یک تازه‌وارد به حساب می‌آید. این مدافع ۲۱ ساله پس از مصدویت دنی کارواخال در آخرین لحظات به اردوی لاروخا دعوت شد تا شانس همراهی این تیم در یورو ۲۰۱۶ را پیدا کند. او مدافعی سرسخت، سریع و با تکل‌هایی محکم است.

برنامه بازی‌ها:

اسپانیا - جمهوری چک، ۲۴ خرداد ماه، ساعت ۱۷:۳۰
اسپانیا - ترکیه، 28 خرداد ماه، ساعت 23:30
کرواسی - اسپانیا، یکم تیر ماه، ساعت ۱۷:۳۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج