۳۳۷۵۴۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

راه‌ اندازی اولین پرواز تهران - آستاراخان

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران از راه اندازی اولین پرواز در مسیر تهران - آستاراخان روسیه از امروز ( ۱۸ خرداد) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران از راه اندازی اولین پرواز در مسیر تهران - آستاراخان روسیه از امروز ( ۱۸ خرداد) خبر داد.

محمدرضا مودودی با اشاره به اینکه مجوز پروازهای مابین تهران و آستاراخان صادر شده است گفت: امروز شاهد اولین پرواز از تهران به آستاراخان روسیه خواهیم بود.

وی ادامه داد:‌ این اقدام در راستای توجه هرچه بیشتر به موضوع تجاری و بازرگانی بین دو کشور بوده و توسط هواپیمایی تابان به منظور کمک به تجار ایرانی راه‌اندازی می‌شود هرچند محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و افراد غیرتاجر نیز می توانند از این فرصت پروازی استفاده کنند.

معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه این اقدام پس از درخواست بازرگانان ایرانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت مدنظر قرار گرفت عنوان کرد: پس از درخواست بازرگانان از وزیر صنعت، معدن و تجارت و با تلاش‌های ایشان و نیز پیگیری‌های سازمان توسعه تجارت این موضوع مدنظر قرار گرفت. بازرگانان ایرانی معتقدند که آستاراخان یکی از مهم ترین بندرگاه‌های متصل به ایران است و باید راه هوایی بین دو کشور به منظور کاهش هزینه‌ها و نیز توجه هرچه بیشتر به زمان ایجاد می‌شد.

مودودی در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به اینکه پروازهای ترانزیتی علاوه بر اتلاف وقت موضوع افزایش هزینه‌ها را نیز در برداشت خاطرنشان کرد: با پرواز مستقیم تهران به آستاراخان این مشکل حل شده و تسهیل رفت و آمد بازرگانان و تجار به شکل ویژه‌ای مدنظر قرار گرفته است. مطمئنا این اقدام فرصتی را برای تسهیل تجارت مابین کشورهای ایران و روسیه فراهم می کند و نقطه عطفی در روابط بازرگانی این دو کشور خواهد بود.

به گفته معاون کل سازمان توسعه تجارت ایران بخشی از هزینه پروازها توسط این سازمان به عنوان یارانه پرداخت شده و از محل مشوق‌های صادراتی سال ۱۳۹۴ تامین اعتبار شده است.

مودودی درباره زمان پروازهای انجام شده بین تهران و آستاراخان اعلام کرد: شروع این پروازها از تاریخ ۷ ژوئن مصادف با ۱۸ خردادماه سال جاری و در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته خواهد بود.

قطعا راه اندازی خط هوایی تهران- آستاراخان نقطه عطفی در افزایش تعاملات بازرگانی بین دو کشور ایران و روسیه خواهد بود تا تجار و بازرگانان با فراق بال بیشتر در جهت افزایش سطح تعاملات بازرگانی دو کشور اقدام کنند. پروازهای ترانزیتی علاوه بر افزایش هزینه مساله اتلاف وقت را نیز به همراه داشت و مطمئنا راه اندازی خطوط هوایی مستقیم این مشکل را از بین خواهد برد تا این فرصت تجاری پیش آمده به عنوان مشوقی دیگر در راستای افزایش صادرات و واردات ایران و روسیه تلقی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج