۳۳۷۵۸۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کاویانی: دوست ندارم به فوتبال بازگردم

بهزاد کاویانی مجری برنامه ورزشی «توپ و تور» ضمن ابراز خوشحالی از برد تیم والیبال ایران مقابل چین درباره لحظات حساس و استرس‌آوری که یک مجری باید بتواند آن را کنترل کند سخن گفت و بیان کرد:این خبر، خبر خوشحالی بود که ما داشتیم.

خبرگزاری ایسنا: بهزاد کاویانی مجری برنامه ورزشی «توپ و تور» ضمن ابراز خوشحالی از برد تیم والیبال ایران مقابل چین درباره لحظات حساس و استرس‌آوری که یک مجری باید بتواند آن را کنترل کند سخن گفت و بیان کرد:این خبر، خبر خوشحالی بود که ما داشتیم. مردم هم دنبال شادی هستند، بنابراین من همیشه به عنوان مجری سعی کرده‌ام در قالب کلمات و «میمیک» صورت شادی را منطقی به مخاطب انتقال دهم.

کاویانی: دوست ندارم به فوتبال بازگردم

او در عین حال گفت: هر مجری به نوعی می‌تواند این شادی را بروز دهد، به ویژه در لحظاتی که خبر ناخوشایندی هم داشته باشیم. یک مجری باید بتواند این حس را در برنامه به خوبی کنترل و به مخاطب منتقل کند. بهزاد کاویانی در گفت‌وگو با ما، درباره بازی ایران و چین که دیدار حساسی بود، توضیح داد: این دیدار، دیدار حساسی بود که به نوعی ما را هم دچار استرس کرده بود. چرا که در ست پنجم اتفاق عجیب و غریبی در هر لحظه ممکن بود رخ بدهد که تیم ما به تیم حریف ببازد. هر چند ما تجربه بازی ایران را مقابل تیم‌هایی که در ست پنجم با پیروزی مواجه شده‌اند داشته‌ایم و قطعا مطمئن بودیم که این دیدار نیز به برد تیم ما می‌انجامد. به همین دلیل در برنامه عنوان کردم که چیزی تا برد نمانده است.

این تهیه کننده سپس در همین زمینه تأکید کرد به هر حال مجری باید در چنین مواردی که بازی با حساسیت‌های بالایی مواجه است احاطه کامل بر اجرایش داشته باشد و توضیح داد: به عنوان مجری و تهیه‌کننده که سال‌ها در این عرصه فعالیت می‌کنم مطمئن بودم علیرغم اینکه چینی‌ها خوب بودند تیم ما پیروز خواهد شد. فکر می‌کنم بازی امروز بسیار تعیین کننده و مهمترین بازی ما در این دوره از مسابقات بود و از این پس اتفاقات عجیب و غریبی باید بیفتد که ما به المپیک نرویم. اما وقتی تیم ما مقابل چین پیروز شد باری از روی دوش ما نیز برداشته شد.

کاویانی در ادامه گفت‌وگوی خود درباره تغییر و تحولات برنامه «توپ و تور»،به تمرکز بیشتر بر روی بازی‌ها و کاهش تحلیل حین بازی اشاره کرد و توضیح داد: کار جدیدی که در برنامه «توپ و تور» داشته‌ایم این بوده است که دیگر در حین مسابقات به درخواست مخاطبان کار کارشناسی کمتر انجام می‌دهیم. چرا که احساس کردیم مخاطبان دوست دارند در جریان مسابقه قرار بگیرند تا کارشناسی در این زمینه صورت بگیرد. بنابراین تجربه سال‌های پیش نشان داد مردم دوست دارند در بازی متمرکز شوند. بنابراین سعی کردیم هر دو، سه بازی که تمام می‌شود تحلیل مجزا نسبت به آن‌ها داشته باشیم و جدا از خود مسابقات این کارشناسی‌ها را مطرح کنیم. او سپس گفت: فکر می‌کنم در این زمینه توانستیم به نیاز مخاطبان پاسخ بدهیم.

کاویانی در پایان گفت‌وگوی خود درباره حضورش در عرصه والیبال بیان کرد: بیش از چهار سال است در این عرصه فعالیت می‌کنم. بیش از ۱۰ سال هم در حوزه فوتبال فعالیت می‌کردم .اکنون که در این جایگاه قرار دارم نمی‌پذیرم که به حوزه فوتبال برگردم، چرا که محیط والیبال برایم خیلی بهتر است و علاقه‌مندان زیادی هم دارد، البته جای کار زیادی هم دارد.خوشحالم در محیط والیبال هستم و همواره در این حوزه سعی می‌کنیم به نیاز مخاطبان در برنامه پاسخ دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاویانی ن که آدمی مهمی هم هستی خب نیا کسی نخواست بزور بیارت

    • ندا

      برو با اون قیافه .... اومد تو درفول انگاری دعوا داشت یه جوری قیافه میگرفت هر کی ندونست فکر میکرد علی اباد دهی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج