۳۳۷۶۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیدواری سپاهان به بازگشت حاج‌صفی

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: به هیچ عنوان حاضر به جدایی شجاع خلیل‎زاده نیستیم و خود او هم با این قضیه کنار آمده است.

ورزش سه: اصغر باقریان اظهار داشت: تمرینات سپاهان از ۲۵ خرداد ماه آغاز می‎شود و ممکن است برای برگزاری اردوی خارج از کشور به ترکیه سفر کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون با بازیکنانی همچون کولیبالی، میرجوان، قائدرحمتی، ریکانی و علی‌محمدی قرارداد امضا کرده‎ایم، تصریح کرد: با فرید بهزادی کریمی هم به توافقات ابتدایی دست یافته‎ایم و به زودی با این بازیکن قرارداد می‎بندیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با اشاره به این که به هیچ عنوان حاضر به جدایی شجاع خلیل‎زاده نیستیم، گفت: شجاع با این قضیه کنار آمده و فصل آینده قطعا در سپاهان خواهد بود.

وی درباره مذاکره با باشگاه راه‎آهن برای جذب مهرداد محمدی بیان کرد: به هیچ وجه در مذاکراتمان بحث مالی مطرح نشد و قرارشد باشگاه راه‎آهن نظر خود را در رابطه به این بازیکن به ما مطرح کند.

باقریان با بیان اینکه با اضافه شدن ۲ بازیکن دیگر لیست سپاهان تکمیل می‎شود، افزود: یکی از این دو جای خالی را با افزودن یک بازیکن دیگر تکمیل می‎کنیم و دیگری را برای احسان حاج‌صفی نگه می‎داریم چون اگر او پیشنهاد خوب اروپایی نداشته باشد به سپاهان باز خواهد گشت.

وی درباره‎ شرایط پادوانی و شیمبا در سپاهان گفت: این دوبازیکن با سپاهان قرارداد دارند اما تکلیفشان برای ماندن در سپاهان مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج