جاباما
۳۳۷۶۶۴
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

فیلم کنت مونت کریستو بازسازی می شود

به تازگی خبرهایی مبنی بر ساخت یک فیلم جدید براساس شخصیت کنت مونت کریستو (Count of Monte Cristo) توسط استودیو فیلم‌سازی برادران وارنر منتشر شده است.

وب‌سایت زومجی: به تازگی خبرهایی مبنی بر ساخت یک فیلم جدید براساس شخصیت کنت مونت کریستو (Count of Monte Cristo) توسط استودیو فیلم‌سازی برادران وارنر منتشر شده است.

فیلم کنت مونت کریستو بازسازی می شود

بازسازی فیلم‌ها در هالیوود به امری عادی تبدیل شده است، به خصوص وقتی که قرار باشد فیلمی مناسب نسل جوان ساخته شود و کمپانی‌ها از فروش بلیط‌ها سود فراوان ببرند. «بن هور»، فیلم کلاسیک سال ۱۹۵۹ با بازی چارلتون هستون، قرار است در تابستان امسال یک بازسازی داشته باشد و چند فیلم قدیمی دیگر نیز در حال طی کردن همین راه هستند. همچنین به تازگی خبر از ساخت یک فیلم تحت عنوان «رابین هود: ۲۰۵۸» (Robin Hood: ۲۰۵۸) در رابطه با شخصیت رابین هود منتشر شده است که در آینده جریان دارد.

به تازگی خبر رسیده که قرار است یک بازسازی از فیلم سینمایی «کنت مونت کریستو» (The Count of Monte Cristo) نیز ساخته شود و ویلیام یوبانک هم آن را کارگردانی خواهد کرد. جو پوکاسکی نیز قرار است این فیلم که «کنت» (Count) نام دارد را نویسندگی کند.

پوکاسکی قبلا سریال فوق العاده «بی باک» (Daredevil) را برای مارول و همچنین «قهرمانان» (Heroes) را تهیه کنندگی کرده است. وی همچنین سابقه نگارش چند قسمت از سریال «هفت یار بلیک» (Blake's ۷) را در کارنامه خود دارد. استودیوی فیلم‌سازی براداران وارنر همچنین در حال گذراندن مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «شوالیه‌های میز گرد: شاه آرتور» (Knights of the Roundtable: King Arthur) با بازی چارلی هونام است که قرار است سال آینده اکران شود.

آخرین اقتباس از «کنت مونت کریستو» در سال ۲۰۰۲ ساخته شد که جیم کاویزل، گای پیرس و ریچارد هریس در آن ایفای نقش کردند. این فیلم با فروش ۷۵ میلیون دلار در مقابل بودجه ۳۵ میلیون دلاری خود موفقیت بزرگی به حساب نمی‌آید. مشخص است که هیچ چیز به اندازه کافی برای هالیوود خوب نیست و فرنچایزها باید چندین و چند بار ریبوت و نوسازی شوند. به عنوان مثال شخصیت «رابین هود» را در نظر بگیرید که تا به حال در هشت مورد مختلف بازسازی شده است.

هنوز مشخص نیست که فیلم جدید کنت مونت کریستو در زمان قدیم اتفاق خواهد افتاد و یا سازندگان آن داستان را به زمان حال خواهند آورد. در حال حاضر فقط ساخت این فیلم اعلام شده است و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج