۳۳۷۶۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کی روش خبرنگاران را به تمرین راه نداد!

تمرين صبح امروز (پنجشنبه) تيم ملي فوتبال ايران در حالي از ساعت ۱۰:۳۰ در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد که تنها ۱۵ دقيقه‌ي آن براي خبرنگاران باز بود.

خبرگزاری ایسنا : تمرين صبح امروز (پنجشنبه) تيم ملي فوتبال ايران در حالي از ساعت ۱۰:۳۰ در زمين شماره يک کمپ تيم‌هاي ملي آغاز شد که تنها ۱۵ دقيقه‌ي آن براي خبرنگاران باز بود.


کي‌روش از مسئولان تيم ملي و کمپ خواسته بود تا هيچ گونه خبرنگار، تصويربردار، عکاس و افراد متفرقه‌اي در کنار زمين تمرين تيم ملي و حتي کليه بخش‌هاي مجموعه کمپ‌هاي تيم ملي حضور نداشته باشد. او به شدت از هر گونه تصويربرداري يا يادداشت‌برداري از تمرين‌هاي تيم ملي و رسيدن آن به دست کره‌اي‌ها ابراز نگراني مي‌کند.

اما ناهماهنگي ميان مسئولان تيم ملي باعث شد خبرنگاران امروز نتوانند با هيچ بازيکني مصاحبه کنند، چون کي‌روش اجازه مصاحبه بازيکنان از زماني که سوت آغاز تمرين را به صدا در مي‌آورد، نمي‌دهد. اين در حالي بود که برخي از خبرنگاران ساعت ۱۰:۱۰ حتي پيش از ورود ملي‌پوشان به مجموعه کمپ که ساعت ۱۰:۱۵ بود در محل حضور يافتند تا با علم به اينکه کي‌روش از لحظه شروع تمرين اجازه مصاحبه بازيکني را نمي‌دهد و همچنين آن‌ها فقط ۱۵ دقيقه ابتدايي تمرين را مي‌توانند در محل حضور داشته باشند، بتوانند پيش از شروع تمرين مصاحبه‌هايشان را انجام دهند. اما "حسيني" مدير روابط عمومي فدراسيون از خبرنگاران خواست تا پيش از ساعت ۱۰:۳۰ کنار زمين تمرين حاضر نشوند و در محوطه کمپ منتظر بمانند!

اما خبرنگاران لحظاتي پيش از شروع تمرين به کنار زمين آمدند و همچنان منتظر ماندند و وقتي هم که تمرين آغاز شد و حسيني از اميد نمازي خواست تا چند بازيکن براي مصاحبه بيايند، با واکنش قابل پيش‌بيني و البته منطقي کي‌روش مواجه شديم که اجازه نداد بازيکني در حين تمرين حتي براي چند لحظه مصاحبه کند. همين بود که سرانجام خبرنگاران بعد از ۱۵ دقيقه مجموعه را بدون گرفتن هيچ گونه مصاحبه‌اي ترک کردند.

اين در حالي بود که فدراسيون فوتبال در اطلاعيه‌اي اعلام کرده بود، ۱۵ دقيقه اول هر جلسه تمرين براي پوشش رسانه اي باز خواهد بود و سپس ادامه تمرين پشت درهاي بسته انجام خواهد شد. ضمن اينکه با موافقت کادر فني هر روز ۴ بازيکن به مدت ۱۰ دقيقه پيش از آغاز تمرين با نمايندگان رسانه ها گفت‌وگو خواهند کرد.

سرانجام حسيني اين ناهماهنگي را پذيرفت و از خبرنگاران به خاطر اتفاقات پيش آمده عذرخواهي کرد.

ملي‌پوشان که با لباس‌هاي قرمزرنگ در تمرين امروز حاضر شده بودند، در ۱۵ دقيقه ابتدايي تمرين زير نظر مربي بدنساز تيم ملي به گرم کردن بدن‌هايشان پرداختند. نرمش‌، استارت‌هاي کوتاه، حرکات کششي و... از جمله آن‌ها بود.

ترک کردن محل تمرين از سوي خبرنگاران هنگامي بود که ملي‌پوشان قصد داشتند در نيمه‌اي از زمين با ۶ دروازه گل کوچک برنامه‌هاي تاکتيکي را مرور کنند. تمرين زدن ضربات ايستگاهي هم از جمله برنامه‌هاي تمرين امروز تيم ملي بود.

از ديگر نکات تمرين امروز حضور عبدالله ويسي در محل بود که پس از موافقت کي‌روش اجازه داده شد تا با حضور او در محل تمرين مخالفتي نشود. ويسي يکي از مربياني است که پاي ثابت حضور در تمرينات تيم ملي است.

هيچ بازيکني در تمرين امروز غايب نبود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج