۳۳۷۸۱۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

تاخیر در تحویل خودرو با وجود رکود

با وجود رکود بازار و کاهش قابل توجه فروش خودروسازان، خریداران خودرو همچنان در تحویل خودرو با مشکل روبه رو هستند و تأخیر در تحویل خودروها ادامه دارد.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که بازار خودرو با رکود روبروست و خودروسازان برای فروش تولیداتشان به روش‌های مختلف فروش رو آورده‌اند،همچنان شاهد ادامه تأخیرها در تحویل خودرو به مشتریان هستیم.

در این وضعیت مشخص نیست با وجود پایین بودن تقاضای خرید خودرو نسبت به سال‌های قبل، چرا باز هم تحویل خودرو به مشتریان با تأخیر روبرو است. برخی کارشناسان دلیل این عملکرد خودروسازان را تلاش برای حفظ قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از افت قیمت خودروها عنوان می‌کنند.

خودروسازان خودشان هم به وجود تأخیر در تحویل محصولاتشان اذعان دارند به طوری که عباس صفری رئیس مرکز امور مشتریان سایپا در این مورد می‌گوید: عدم تحویل به موقع خودرو بیشترین شکایت مشتریان از گروه خودروسازی سایپا را شامل می شود.

وی ادامه می‌دهد: بیشترین شکایات مربوط به محصولات گروه ایکس ۱۰۰ یا انواع پراید است که بیشترین آمار تولید خودرو در کشور را در اختیار دارد.

مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های سایپا هم در مورد تأخیر در تحویل خودرو به مشتریان می‌گوید: تحویل خودروهایی مانند سایپا ۱۳۱، ساندرو و تندر ۹۰ با بیشترین تأخیر همراه هستند.

وی ادامه می‌دهد: این خودروها با تأخیر یک ماهه به مشتریان تحویل داده می شوند.

به گفته این مدیر فروش نمایندگی سایپا، هم اکنون شرکت سایپا در حال ارسال دعوتنامه برای خریداران خودرو با موعد تحویل خرداد است و به این ترتیب این خودروها حداقل با تأخیر یک ماهه به مشتریان تحویل داده می‌شود.

تأخیر در تحویل خودروهای دوگانه سوز نیز از جمله مشکلات خریداران خودرو است. شرکت سایپا تعداد قابل توجهی خودروی دوگانه سوز پیش فروش کرده که در تحویل آنها با مشکل روبرو است. این شرکت از خریداران خودروهای دوگانه سوز خواسته تا خودروهای دیگری را به جای آن تحویل بگیرند.

مدیر فروش یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو نیز از وجود تأخیر ۱۰ روزه در تحویل دنا به مشتریان خبر می‌دهد.

به این ترتیب مشتریان شرکت‌های خودروساز در حالی برای تحویل خودروی خود با مشکل روبرو هستند که خودروسازان برای فروش محصولات خود به هر دری می‌زنند و روش‌های مختلف فروش اقساطی را تجربه می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohsen

      ما مردم حقمون هست هربلای سرمون بیاد اون موقع که برای خرید خودروهای بی کیفیت حول میزنن بایدم اینجوری بشه

    • ناشناس

      لیاقت هر مردمی همانست که به انها داده می شود شاید ما لایق بیش از این نیستیم والا چه فرقی باید بین ما و مردمان مثلا امارات باشد

    • موسوی زاده

      هیچ وقت سایپا به قول خود عمل نکرده تنها چیزی که برای این شرکت ارزش ندارد خواسته مشتری درتحویل به موقع خود روست .

    • موسوی زاده

      قبلا با جون مردم بازیمی کردند الان با پولو جون مردم

    • بدون نام

      کیفیت وایمنی صفر ... حداقل به موقع تحویل بدین

    • میرزا

      بر هیچکس پوشیده نیست که خودروسازان به دلیل سود های سرشار وسالانه با درصد های توصیف نا پذیر عادت کرده اند و از طرفی نیز با دولت شریک می باشند، در حال حاضر با رکود جان سوزی که موجود است چند ساله در منجلاب مرگ و ورشکستگی مفتضحانه دست و پا می زند دلایل آن هم حقوق های چندصد میلیون تومانی مدیران و افراد خاص است، حال شراکت خودروساز و دولت، مثلاً یک نوع کلاس برای خریداران خودرو و یا ساده تر مردم فقر و بیچاره (از نظر اقتصادی) است که دست به چنین کارهای کثیف می زنند،، در نتیجه مثل کبک فقط سر خودرا زیر برف کرده اند، برای صدق عرایضم میتوانید بین گروه سنی ( 7تا10سال.) نظر خواهی کنید متوجه میشوید حتی کودکان هم بدین گونه ترفند کثیف آنان آگاهند ولی چه بکنند که نیازمند خود رو میباشند واز این خودروهای بی کیفیت و گران میبایست در صف یک یا چند ماهه نیز باید بایستند،، آنکه شیران را میکند روبه مزاج، احتیاج است احتیاج، است، احتیاج

    • بدون نام

      چرا تاخیر در تحویل دارید اگر میخواهید سود تاخر بدهید خب پولمان را تو بانک میگذاشتیم .اگر بخاطر عدم تحویل انصراف بدهیم سه چهار ماه طول میکشد تا وجه مشتری برگردد البته برای این مدت نیز دیگر جریمه تاخیری پرداخت نمیگردد چرا این چنین میکنید اگر واردات خودرو ازاد بود بازم هم مشتری را اذیت میکردید

    • بدون نام

      چرا سایپا خودرو ثبت نامی که باید در خرداد تحویل بدهد تا کنون پس از یکماه هنوز دعوت نامه انرا صادر نکرده است
      علت تاخیر تحویل خودرو ساندرو چیست چرا به موقع تخویل نمیدید

    • جواد

      فقط میتونم بگم باید خجالت بکشین این رسم برخورد با مشتری نیست من که خاستار حمایت محصول ملی یا حمایت از اون کارگر ایرانی هستم

    • مجتبی

      چوب خدا صدا نداره تا اخر سال 97/بیشتر نمی تونید کلاهبرداری کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج