۳۳۷۸۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

محاسبه آنی نیروی مورد نیاز

لباس روباتیکی ویژه سالمندان ساخته شد

فناوری جدید Superflex که توسط دانشمندان مرکز تحقیقاتی SRI International واقع در آمریکا ارایه شده که نه تنها به سالمندان در انجام هرچه بهتر کارهای روزمره کمک می کند بلکه وسیله کاربردی مناسبی برای آنها در جابجایی هرچه راحت تر محموله های سنگین به شمار می آید.

خبرگزاری مهر: یک لباس روباتیکی جدید زندگی روزمره با کیفیت تری را برای سالمندان فراهم می کند. این فناوری جدید Superflex نام دارد که توسط دانشمندان مرکز تحقیقاتی SRI International واقع در آمریکا ارایه شده که نه تنها به سالمندان در انجام هرچه بهتر کارهای روزمره کمک می کند بلکه وسیله کاربردی مناسبی برای آنها در جابجایی هرچه راحت تر محموله های سنگین به شمار می آید. از ویژگیهای این لباس روباتیکی می توان به اصلاح نواقص حرکتی در سالمندان نیز اشاره کرد.

لباس روباتیکی ویژه سالمندان ساخته شد

این فناوری به حسگرهای ویژه ای مجهز است که با تکیه بر عملکرد آنها از سبک و سیاق حرکات کاربر به نوعی «آگاهی پیدا می کند» و از آن گذشته میزان نیروی مشخص و مناسبی را در هر لحظه به کار می گیرد تا حرکات فرد استفاده کننده در بهترین شرایط باشد. نتیجه این نوآوری چیزی نیست جز افزایش طول عمر باتری در مقایسه با نمونه هایی که در هر موردی از جمله گام برداشتن یا بالارفتن از پله ها با حداکثر قدرت عمل می کنند.

کارشناسان این لباس روباتیکی را اوج هنرنمایی صورت گرفته در این عرصه به شمار می آورند. آنها به محاسبات آنی صورت گرفته در این لباس اشاره کرده و آن را برگ برنده آن در مقایسه با سایر فناوریهای مشابه به شمار می آورند.

با استفاده از Superflex، افراد سالمند توانایی بالارفتن از پله ها را همچون سالهای قبل پیدا می کنند. از آن گذشته پوشیدن این لباس احتمال بروز حوادثی نظیر سقوط بر روی زمین و کاهش بهره وری در انجام کارهای روزمره را به میزان چشمگیری کاهش می دهد.

درحالی که پوشیدن نمونه پیش ساخته این لباس حدود ۵ دقیقه زمان می برد اما به تن کردن نمونه اصلی (تجاری) آن تنها در دو دقیقه انجام خواهد شد. پیش بینی می شود قیمت نهایی این لباس در مقایسه با نمونه های مشابه که تا ۴۰ هزار دلار هم تخمین زده می شوند به مراتب کمتر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج