جاباما
۳۳۸۱۵۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سندرز: ترامپ نباید رئیس‌ جمهور شود

«برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در آخرین روز انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها تصریح کرد: «ما اجازه نمی‌دهیم که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا شود».

خبرگزاری فارس: «برنی سندرز» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در آخرین روز انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها تصریح کرد: «ما اجازه نمی‌دهیم که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا شود».

وی ضمن تقدیر از هواداران خود گفت: «من حسابگر بسیار خوبی هستم و می‌دانم که مبارزه در مقابل ما یک مبارزه بسیار سخت است اما ما به مبارزه برای تک تک آراء و دلیگیت‌هایی که بتوانیم به دست آوریم ادامه می‌دهیم».

سندرز تأکید کرد که به مبارزه در آخرین انتخابات درون حزبی در کمپین دموکرات‌ها در هفته آینده در «واشنگتن دی سی» ادامه می‌دهد.

برنی سندرز ضمن اعلام این مطلب که میدان رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا را ترک نخواهد کرد گفت که انتخابات درون حزبی هفته آینده در منطقه کلمبیا است و تصریح کرد: «هفته آینده ما به مبارزه ادامه می‌دهیم....ما همچنان با جدیت برای پیروزی در انتخابات درون حزبی واشنگتن دی سی مبارزه می‌کنیم».

برنی سندرز قول داد علیرغم آنکه کلینتون نامزدی ریاست‌جمهوری دموکرات‌ها را به دست آوده است، کمپین خود را تا زمان برگزاری کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در ۲۵ ژوئیه ادامه دهد.

سندرز به جمعیتی از هواداران خود در «سانتا مونیکا» کالیفرنیا گفت: «ما با جدیت برای کسب پیروزی در انتخابات درون حزبی واشنگتن دی سی مبارزه می‌کنیم و سپس مبارزه خود برای عدالت اجتماعی، اقتصادی، نژادی و محیط زیست را به فیلادلفیا و پنسیلوانیا می‌بریم».

طبق گزارش شبکه ان بی سی، سندرز قرار است روز پنجشنبه هفته جاری با اوباما دیدار کند. اوایل شب گذشته به وقت محلی، اوباما بیانیه‌ای را منتشر کرد و به کلینتون برای تضمین نامزدی نهایی دموکرات‌ها تبریک گفت.

وی همچنین از سندرز نیز به دلیل انرژی دادن به میلیون‌ها آمریکایی از طریق تعهدش به موضوعاتی همچون مبارزه با بی‌عدالتی اقتصادی و منافع خاص که بر سیاست‌های آمریکا تأثیر می‌گذارد، تقدیر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج