۳۳۸۲۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طرح احتمالی آیفون ۷ با توجه به شایعات

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دو محصول پرچمدار بعدی اپل هستند که بازار شایعات و گزارش‌ها در مورد این گوشی‌ها داغ است. بر اساس مشخصاتی که تا‌کنون در شایعه‌ها و اخبار مختلف اعلام شده، چند طرح و مدل از این محصولات ساخته شده است.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس دو محصول پرچمدار بعدی اپل هستند که بازار شایعات و گزارش‌ها در مورد این گوشی‌ها داغ است. بر اساس مشخصاتی که تا‌کنون در شایعه‌ها و اخبار مختلف اعلام شده، چند طرح و مدل از این محصولات ساخته شده است.

طرح احتمالی آیفون 7 با توجه به شایعات

هنگامی که Ming-Chi Kuo از موسسه KGI توضیح داد که آیفون ۷ مشخصه‌های قابل توجه کمی خواهد داشت، باعث شد تا بسیاری از افراد انتظار داشته باشند که آیفون سال ۲۰۱۷ اپل یک محصول انقلابی دیگر باشد، چراکه در سال ۲۰۱۷ دقیقا ۱۰ سال از عمر آیفون گذشته و بر همین اساس انتظار می‌رود مدلی که پس از یک دهه عرضه می‌شود بتواند یک محصول شگفت‌انگیز باشد. حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اگرچه ممکن است برای بسیاری از کاربران چندان خوشایند نباشد، اما در صورت حذف این بخش، طراحی آیفون احتمالا باریک‌تر خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود آیفون جدید باتری قدرتمندتری داشته باشد. علاوه بر این بنا به شایعات مختلف و گزارش‌هایی که در مورد مدل امسال آیفون منتشر شده، اضافه شدن یک دوربین دیگر در کنار دوربین پشتی در آیفون ۷ پلاس یا پرو، (دوربین دوگانه) می‌تواند به یک قابلیت بسیار کاربردی برای بسیاری از افراد مبدل شود.

طراحی به نام Martin Hajek تصاویری از آیفون بعدی خلق کرده است. این شخص پیش از این نیز طرحی از صفحه خمیده این محصول را منتشر کرده بود. این طراح همچنین چندین طرح سه‌بعدی از آیفون معرفی نشده اپل را بر اساس شایعات و مشخصاتی که تا کنون در مورد این محصول در شایعه‌ها و گزارش‌های مختلف اعلام شده، ایجاد کرده است.

Hajek چند مدل از آیفون ۷ و محصول دیگری که آیفون ۷ پرو نام دارد خلق و چند قاب محافظ را نیز برای این دو دستگاه طراحی کرده است. در ادامه می‌توانید تصاویری را که Hajek طراحی کرده مشاهده کنید. این طرح‌های مفهومی احتمالا با آیفونی که در ماه سپتامبر توسط اپل معرفی خواهد شد، شباهت زیادی داشته باشد.

طرح احتمالی آیفون 7 با توجه به شایعات

طرح احتمالی آیفون 7 با توجه به شایعات

طرح احتمالی آیفون 7 با توجه به شایعات

طرح احتمالی آیفون 7 با توجه به شایعات
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج