۳۳۸۲۴۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دو محصول احتمالی آینده شرکت اپل

دو سند ثبت اختراع متعلق به شرکت اپل نشان می‌دهند که این شرکت مشغول آزمایش بلندگوهای ضد آب و هدست‌های مجهز به میکروفون است که صدای کاربر را تشخیص می‌دهند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: دو سند ثبت اختراع متعلق به شرکت اپل نشان می‌دهند که این شرکت مشغول آزمایش بلندگوهای ضد آب و هدست‌های مجهز به میکروفون است که صدای کاربر را تشخیص می‌دهند.

دو محصول احتمالی آینده شرکت اپل

اولین سند که در سال ۲۰۱۳ ثبت شده یک هدفون توگوشی است که به یک شتاب‌سنج بسیار حساس مجهز است و می‌تواند براساس ارتعاشات ایجاد شده بوسیله تارهای صوتی در استخوان‌ها و بافت سر فرد، صدای او را تشخیص دهد.

ترکیب این شتاب‌سنج و سیگنال‌هایی که از آن صادر می‌شوند با سیگنال‌های صوتی که از میکروفون صادر می‌شوند باعث تولید یک صدا با کیفیت بالا می‌شود.

این شتاب سنج درون هدفون قرار دارد در حالی که میکروفون‌ها در طول سیم هدست قرار دارند. این میکروفون‌ها چند جهتی‌اند تا بتوانند هم صدای فرد را به خوبی تشخیص دهند و هم نویز محیط را به خوبی حذف کنند.

دو محصول احتمالی آینده شرکت اپل

سند بعدی بیشتر برای کسانی جذاب است که مستعد انداختن گوشی‌شان در دستشویی‌اند. این سند که سال ۲۰۱۴ ثبت شده مربوط به بلندگوهای ضد آب است. غلاف بیرونی بلندگو که اولین سطح مقاوم آن است با مواد آب‌گریز آغشته شده. از طرفی این غلاف می‌تواند تشخیص دهد که با آب پر شده و باعث شود بلندگو مجموعه‌ای از ارتعاشات را تولید کند که مایع پرشده را بیرون بریزد.

گرچه سندهای ثبت اختراع لزوما به محصول نهایی منجر نمی‌شوند اما این سندها می‌توانند جهت حرکت برخی از محصولات آینده اپل را برای ما روشن کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج