جاباما
۳۳۸۲۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«لانتوری» مسافر «چک» شد

فیلم سینمایی « لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در تازه‌ترین حضور جهانی خود در پنجاه و يكمین جشنواره كارلووى وارى به نمايش در خواهد آمد.

خبرگزاری ایسنا: فیلم سینمایی « لانتوری» ساخته رضا درمیشیان در تازه‌ترین حضور جهانی خود در پنجاه و يكمین جشنواره كارلووى وارى به نمايش در خواهد آمد.

جشنواره فیلم «کارلووی‌واری» به عنوان یکی از رویدادهای درجه الف سینمای جهان و مهمترین جشنواره اروپای مرکزی و شرقی به شمار می‌رود که تاکنون تنها فیلم ایرانی که برای حضور در این جشنواره، انتخاب شده است، فیلم «لانتوری» است که در بخش «پانوراما»ی (غیر رقابتی) این جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

«لانتوری» مسافر «چک» شد

جشنواره كارلووى‌وارى از يازدهم تا نوردهم تير ( يكم تا نهم جولاى ) در شهر کارلووی‌واری جمهورى چك برگزار خواهد شد.

«لانتوری» درميشيان حضور جهانى‌اش را در شصت و ششمین دوره جشنواره برلین آغاز كرده و در هفتمین جشنواره خاورميانه اكنون فلورانس و در برنامه‌هاى ويژه مرور فيلم هاى درميشيان در سومين جشنواره فيلم هاى ايرانى كلن ، دومين جشنواره فيلم هاى ايرانى زوريخ و موزه هنرهاى آلمان به نمايش درآمده و قرار است در نوردهمين جشنواره بين المللى فيلم شانگهاى به نمايش دربيايد تا كارلووى واى هفتمين حضور جهانى «لانتورى» باشد.

این فیلم همچنين برنده تنديس حقوق بشر بهترين فيلم دومين جشنواره فيلم‌هاى ايرانى زوريخ است.

«لانتوری» داستانی عاشقانه است که در آن باران کوثری ، نوید محمدزاده ، مهدی کوشکی و بهرام افشاری نقش اعضای گروه «لانتوری» را ایفا کرده‌اند.

مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است و رضا بهبودی ، بهناز جعفری، فاطمه نقوی، پریوش نظریه، نادر فلاح، اردشیر رستمی، حسین پاکدل، بهرنگ علوی ، ستاره پسیانی، سیاوش چراغی پور، کاظم سیاحی ، سجاد تابش، یسنا میرطهماسب ، وحید قاضی زاهدی، هادی احمدی، شهریار فرد، امیر حسین طاهری ، امیر رضا رنجبران، میثم نوروزی، علیرضا خاتمی، رضا رباط جزی، حامد اسماعیل زاده ، پانته آ غدیریان، محمد حسین پور ، نظام الدین کیایی و... از بازیگران «لانتورى» هستند.

پخش بین‌المللی «لانتوری» را محمد اطبایی برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج