۳۳۸۳۴۸
۳ نظر
۵۰۴۳
۳ نظر
۵۰۴۳
پ

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی با تجهیزات و مبلمان مربوط به آن است که معنا پیدا می کند، در واقع این مبلمان ها و تجهیزات هستند که به هر فضایی شخصیت می بخشند و شناختن هر چه بیشتر این تجهیزات و مبلمان ها می تواند شما را در رسیدن به دکوراسیون داخلی مورد علاقه تان کمک کند.

وب‌سایت چیدانه: طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی با تجهیزات و مبلمان مربوط به آن است که معنا پیدا می کند، در واقع این مبلمان ها و تجهیزات هستند که به هر فضایی شخصیت می بخشند و شناختن هر چه بیشتر این تجهیزات و مبلمان ها می تواند شما را در رسیدن به دکوراسیون داخلی مورد علاقه تان کمک کند. یکی از فضاهای مهی که باید حسابی در انتخاب مبلمان و تجهیزات آن دقت کنید آشپزخانه است و حتما شما بهتر می دانید که در این فضا این کابینت ها هستند که نقش اول را بر عهده دارند، پس بد نیست که با هم انواع کابینت آشپزخانه مدرن را بررسی کنیم؛ البته در این راه از تجربیات و پروژه های اجرایی گروه معماری خانه سبز هم استفاده خواهیم کرد.

۱. کابینت آشپزخانه مدرن: مدل پله ای

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

کابینت های پله ای انواع مدرنی از کابینت های هستند که می توانند در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه مورد استفاده قرار بگیرند. البته استفاده از این کابینت آشپزخانه مدرن نیازمند شرایط خاص است و در هر آشپزخانه ای نمی توان از آن ها استفاده کرد.


2. کابینت آشپزخانه مدرن: کابینت هایی به شکل کنسول

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

قرار نیست که همیشه کابینت ها روی زمین قرار گرفته باشند، آن ها می توانند حالت کنسول مانند داشته باشند. پس اگر به فکر کابینت آشپزخانه مدرن هستید حتما این نوع کابینت ها را مد نظر داشته باشید.


3. کابینت آشپزخانه مدرن: کشو هایی در دل کانتر آشپزخانه

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

اگر قرار است کابینت آشپزخانه مدرن داشته باشید می توانید کشو ها را در دل کانتر آشپزخانه تعبیه کنید. انجام این کار بسیار راحت است و فضای بیشتری را هم برای جاگذاری وسیله های آشپزخانه در اختیارتان قرار می دهد.


4. کابینت آشپزخانه مدرن: استفاده از دو متریال مختلف

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

شما هر ترفند دکوراسیونی ای را به کار ببرید یک مدل جدید از کابینت آشپزخانه مدرن را به وجود آورده اید. حتی استفاده از دو متریال و مواد و مصالح مختلف هم می تواند به شما در تجربه مدل کابینت جدید کمک کند. درست همان طور که در عکس بالا؛ که یکی از کارهای اجرایی گروه معماری خانه سبز است می بینید.


5. کابینت آشپزخانه مدرن: تضاد رنگی در طراحی کابینت ها

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

خودتان بهتر می دانید که استفاده از رنگ ها، عناصر معجزه گر در دکوراسیون داخلی می تواند کمک زیادی به شما کند. در آن جایی که فضای کوچک در آشپزخانه دارید ولی دلتان می خواهد که حس و حال فضای تان متفاوت باشد از ترفند دکوراسیونی تضاد رنگ ها برای کابینت های آشپزخانه تان استفاده کنید. مطمئن باشید که جواب می دهد.


6. کابینت آشپزخانه مدرن: کانترهای تو خالی

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

همان طور که در بندهای بالاتر اشاره کردیم وقتی هر تکه از کابینت های آشپزخانه را تغییر دهید یک مدل جدید پدید می آید. مثلا این بار می توانید به سراغ کانترها بروید و آن ها را از انواع تو خالی آن در نظر بگیرید تا دید به آشپزخانه تان بیشتر شود. در یکی از پروژه های اجرایی گروه معماری خانه سبز که در عکس بالا آن را می بینید از این نوع کانتر ها استفاده شده است.


7. کابینت آشپزخانه مدرن، تزیینات کلاسیک

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

همان طور که در طراحی دکوراسیون داخلی؛ سبک تلفیقی داریم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه هم می توانید این سبک را داشته باشیم. مثلا می توان کابینت های مدرن با تزیینات کلاسیک داشت، اگر باور نمی کنید عکس بالا را ببینید.


8. کابینت آشپزخانه مدرن: کانتر های پله ای

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

در بند اول این مطلب از کابینت های آشپزخانه مدرن که مدل پله ای داشتند صحبت کردیم، حالا می خواهیم کانترهای پله ای را بگوییم، که البته بیشتر در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شوند. این کانترها می توانند حسابی جلوه آشپزخانه تان را مدرن کنند.

عکس پایین هم یکی دیگر از انواع کانترهای پله ای را به شما نشان می دهد که توسط گروه معماری خانه سبز طراحی و اجرا شده است. این نوع کانترها می توانند به عنوان جدا کننده فضایی هم مورد استفاده قرار بگیرند.

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی


9. کابینت آشپزخانه: کابینت هایی با تزیینات زیاد

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

اگر علاقه دارید تا دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان پر کارتر به نظر برسد و جلوه بیشتری داشته باشد؛ تزیینات کابینت های آشپزخانه تان را بیشتر کنید. روی انتخاب یراق الات کابینت ها وقت بیشتری بگذارید، متریال های شفاف مانند شیشه را با کابینت ها بیشتر در گیر کنید تا به خواسته تان برسید.

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی

تزیینات بیشتر را با انواع متریال ها هم می توانید به دکوراسیون داخلی آشپزخانه بیاورید، بافت متریال های مختلف هم می تواند در این راه به شما کمک کند.

این عکس هم می تواند به شما نشان دهد که استفاده از شیشه تا چه اندازه می تواند مدل کابینت آشپزخانه را تغییر دهد. انتخاب متریال مناسب بسیار در چهره مدل کابینت آشپزخانه تاثیر گذار است.

کابینت های مدرن و جادار در آپارتمان های ایرانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جعفری

      خیلی زیبابود.ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    • لیلا

      برای من ک تو یه خونه خیلی خیلی کوچیک زندگی میکنم با اشپزخونه شش متری مثل یک رویا میمونه خیای قشنگ بودن خوش ب حال صاحبهاشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج