۳۳۸۵۲۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آبزیان ایرانی پای سفره ۴۴ کشور جهان

کریدور سبز امتیاز ویژه‌ای است که کشور روسیه برای محصولات ایرانی قائل شده و بدین‌ترتیب آبزیان ایران نیز در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن، میهمان سفره‌های این کشور می‌شوند.

اقتصادنیوز: کریدور سبز امتیاز ویژه‌ای است که کشور روسیه برای محصولات ایرانی قائل شده و بدین‌ترتیب آبزیان ایران نیز در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن، میهمان سفره‌های این کشور می‌شوند.

دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران از پیوستن این اتحادیه به کریدور سبز بین‌المللی و روسیه خبر داد و گفت: کریدور سبز کل محصولات صادراتی را دربر می‌گیرد، اما در بخش آبزیان اگر صادرکننده‌ای از طریق اتحادیه عمل کند، می‌تواند بدون معطلی محصول خود را ظرف کوتاه‌ترین مدت ارسال کند و آزمایش‌ها و سایر مراحل بعد از ترخیص انجام شود.

علی‌اکبر خدایی افزود: در گذشته این کریدور را کشور روسیه برای ترکیه قائل شده بود، اما در حال حاضر برای ایران نیز چنین مزیتی را قرار داده است. وی خاطرنشان کرد: صادرات آبزیان متأثر از برجام نبود، اما احتمال افزایش صادرات در این شرایط به کشورهای اروپایی فراهم شد.

دبیرکل اتحادیه صادرکنندگان آبزیان ایران ادامه داد: برجام باعث حل شدن نقل و انتقالات بانکی و سرعت در عملیات فوق شده است. خدایی با اعلام افزایش توسعه صادرات آبزیان تصریح کرد: از گذشته نیز صادرات میگو به ۲۰ کشور جهان و صادرات کلی آبزیان به ۴۴ کشور دنیا انجام می‌شد و از این پس افزایش مجدد صادرات، سرعت و افزوده شدن کشورهای جدید در دستور کار است.

وی در پایان اظهار کرد: در حال حاضر که حجم تولید ماهی قزل‌آلا افزایش یافته است، بازار خاص همسایگان اطراف و صادرات به کشورهایی همچون ویتنام و ژاپن مدنظر است، اما هنوز محموله‌ای صادر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج