۳۳۸۵۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ساشا بارون کوهن شعبده‌باز می‌شود

ساشا بارون کوهن بازیگر فیلم‌های «دیکتاتور» و «بُرات» به زودی در پروژه جدید استودیوی «برادران وارنر» با عنوان «ماندریکشعبده‌باز» جلوی دوربین می‌رود.

وب‌سایت آی سینما: ساشا بارون کوهن بازیگر فیلم‌های «دیکتاتور» و «بُرات» به زودی در پروژه جدید استودیوی «برادران وارنر» با عنوان «ماندریکشعبده‌باز» جلوی دوربین می‌رود. این فیلم سینمایی با اقتباس از مجموعه داستان‌های مصوری به همین نام ساخته خواهد شد و اتان کوهن (فیلمنامه‌نویس «تندر استوایی» و «مردان سیاهپوش ۳») کارگردانی این پروژه را برعهده دارد.

ساشا بارون کوهن شعبده‌باز می‌شود

به گزارش هالیوود ریپورتر، این پروژه سینمایی فعلا در مرحله پیش‌تولید قرار دارد و نگارش سناریوی آن هنوز به پایان نرسیده است. «ماندریک» به عنوان اولین داستان مصور روزنامه‌ای در سال ۱۹۳۴ منتشر شد و لی فالک نویسنده و کارگردان تئاتر امریکا خالق اصلی آن بود. این داستان قدیمی روایتگر ماجراجویی‌های یک شعبده‌باز است که قادر است حریفانش را هیپونیتزم کند. او با همراهی لوتار یک مرد تنومند افریقایی با افراد شرور از تبهکاران گرفته تا اساتید تغییر قیافه و موجودات فضایی می‌جنگد. ماندریک را به عنوان اولین ابرقهرمان داستان‌های مصور می‌شناسند.

استودیوی «وارنر» در سال ۲۰۱۲، امتیاز و حقوق این شخصیت را به دست آورد. بارون کوهن که به تازگی فیلم ناموفق «برادران گریمسبی» را بر پرده سینماها داشت، در حال حاضر با دنباله جدید ماجراجویی‌های آلیس - «آلیس در آن‌سوی آینه» - مهمان سینماهای سراسر دنیاست. «برادران گریمسبی» جزو اولین فیلم‌های شکست‌خورده سال میلادی جدید بود که از ۱۱ مارس به نمایش درآمد و در سه روز نخست افتتاحیه خود فقط ۳.۲ میلیون دلار فروخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج