جاباما
۳۳۸۷۵۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برنامه‌ ای جدید از گیتی خامنه

گیتی خامنه - مجری محبوب برنامه‌های خردسال و کودک تلویزیون - تخصصی‌ شدن شبکه خردسال، کودک و نوجوان را اقدامی شایسته دانست.

خبرگزاری ایسنا: گیتی خامنه - مجری محبوب برنامه‌های خردسال و کودک تلویزیون - تخصصی‌ شدن شبکه خردسال، کودک و نوجوان را اقدامی شایسته دانست.

خامنه که این روزها مشغول ساخت برنامه جدیدی به عنوان «آبی‌تر از رویا» برای خردسالان است، درباره‌ی تغییرات ساختاری صداوسیما اظهار کرد: ان‌شاءالله هر تغییر و تحولی در سازمان صداوسیما رخ می‌دهد، باعث رضایت مخاطبان که صاحبان اصلی تلویزیون هستند، بشود.

این مجری قدیمی تلویزیون تخصصی‌ شدن شبکه خردسال، کودک و نوجوان را اقدامی شایسته دانست و گفت: این حرکت، حرکت خوبی است؛ چراکه دغدغه من سال‌ها این بود که باید کارهای خاص مخاطب خردسال، کودک و نوجوان را با توجه به نیازمندی و نوع دیدگاه‌هایشان تعریف و از کار برای بزرگسالان متمایز کرد.

برنامه‌ ای جدید از گیتی خامنه

او در ادامه «آبی‌تر از رویا» که مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، برنامه‌ای ترکیبی، زنده و انیمیشن دانست و توضیح داد: برای شکل دادن به این کار که یک قصه‌گویی شبانه به همراه بخش‌های انیمیشن است، گروهی از دوستان زحمات بسیاری را متقبل شده‌اند.

خامنه ابراز امیدواری کرد که این برنامه به خوبی دیده شود و تأثیرگذار باشد؛ چراکه عشق، تعهد، تلاش صادقانه و بی وقفه، دقت و بهره گیری از نظرات کارشناسانه، شالوده اصلی شکل‌گیری آن بوده است.

او درباره این کار ترکیبی گفت: «آبی‌تر از رویا» را مثل یک کودک، از ابتدای حیاتش شکل داده و بزرگ کرده‌ام، بارها و بارها این قصه‌ها را مرور و اصلاح کرده‌ام، بارها کار را به همراه دوستان مرور و ادیت کرده‌ام و‌ هر بار آنچه مانع از خستگی و سخت‌کوشی‌مان می‌شد، عشق به بچه‌هایی بود که قرار است آینده‌ای زیباتر را رقم بزنند.

قصه‌های «آبی‌تر از رویا» که به موضوعات متفاوتی پرداخته است به مقوله پرورش هوشی و هیجانی کودک و آموزش مهارت‌های زندگی می‌پردازد.

خامنه در این زمینه توضیح داد: آنچه انگیزه من از پرداختن به این موضوعات بود، مشاهده نقایص و کمبودها و‌ معضلات و‌ چهره های ناخوشایندی از زندگی است که تصحیح کردن آن‌ها در بزرگسالی، به سهولت آموزش دادن آن به کودکان در زمان کودکی نیست. کمبودها و نقایصی که به عدم دارا بودن مهارت زندگی مربوط می‌شود. در کار ترکیبی، «آبی‌تر از رویا» در قالبی ساده و سهل و قابل فهم برای این مقطع سنی، به این موارد پرداخته‌ایم؛ چراکه معتقدم اگر ما در زمینه آگاه کردن‌ کودکان، تلاش کنیم، موفق به ارائه طریق و رفع نقایص موجود در زندگی بزرگتر‌ها هم خواهیم شد.

او در پایان گفت: امیدوارم «آبی‌تر از رویا» را بچه‌ها به همراه خانواده‌هایشان ببینند و تاثیرش بر اعضاء خانواده و زندگی فردی و اجتماعی آن‌ها ملموی و قابل مشاهده باشد.

«آبی‌تر از رویا» به نویسندگی و کارگردانی گیتی خامنه، مجری محبوب کودکان ساخته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج