۳۳۸۸۸۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

چرا کی‌روش مصدومان را به اردو دعوت کرد؟

درحالی که در لیست کی‌روش همیشه جوانگرایی دیده می‌شود این بار برخی که طی ماه‌های اخیر به دفعات مصدوم شده‌اند در این لیست دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد به جای آنها جوانترها کاربردی تر بود.

خبرگزاری مهر: درحالی که در لیست کی‌روش همیشه جوانگرایی دیده می‌شود این بار برخی که طی ماه‌های اخیر به دفعات مصدوم شده‌اند در این لیست دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد به جای آنها جوانترها کاربردی تر بود.

لیست اخیر تیم ملی ایران که توسط کی روش اعلام شده است، خالی از ابهام نیست و بعضا انتقاداتی را هم متوجه سرمربی تیم ملی می‌کند.

در میان رویکرد جوانگرایی کی روش که تقریبا در همه اردوها نام های جدیدی را در لیست خود به عنوان ردپای خود باقی می گذارد و این مهم قابل تحسین است، در لیست اخیر این مربی نام بازیکنانی دیده می شود که طی ماه های گذشته بیش از اینکه بازی کرده باشند، مصدوم بوده‌اند و عملا به کار تیم‌های باشگاهی خود نیامده‌اند.

حضور هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان و مسعود شجاعی که طی ماه های گذشته هرگز خوب عمل نکرده اند جای بحث و بررسی دارد و به نظر می‌رسد به جای این بازیکنان می‌توانستند دو یا سه بازیکن جوانتر را در کنار همه جوان های دیگر امتحان کنند. شاید بازیکنانی مثل عالیشاه، محسن کریمی، احمدزاده و ... انتخاب های بهتری بودند.

از کی روش این توقع می رود که چنین کند، روزی روزگاری یک خداداد عزیزی یا یک دایی را که مربی می خواست کنار بگذارد انگار زلزله ای ایجاد می شد و همه ایران و همه مربیان در مورد جانشین این بازیکنان سوال می کردند اما دایره ملی کی روش بسیار بزرگ تر از مربیان قبلی است و هیچکس همانطور که در مورد نبود جباری، خلعتبری، عقیلی، نویدکیا و ... نپرسید، در مورد این بازیکنان هم پرسشی نخواهد داشت حتی طرفداران مهدی رحمتی هم امروز می دانند که تصمیم کی روش هم از منظر فنی و هم از نظر حاشیه ای درست بوده است.

به همین دلایل از کی روش توقع می رفت که به جای بازیکنان قدیمی و همیشه مصدوم فوتبال ایران بازیکنان جوان و دونده و محکم تر را به دایره تیم ملی دعوت کند هرچند که شاید کی روش برنامه و دیدگاه خاصی در این رابطه داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      بابا کی روش با این کارش تیمو نابود میکنه زمان اگر رفت هیچ وقت جبران نمیشود فیلپ لام تواوج فوتبالش با بیستو هشت سال سن خداحافظی کرد که به جوان ترها میدان بدن ولی هنوز هاشم با خسرو هنوز دعوت نشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج