۳۳۸۹۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«دختر» میرکریمی به مسکو رفت

فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، در بخش مسابقه ی جشنواره ی بین المللی فیلم مسکو به نمایش در می آید.

خبرگزاری ایرنا: فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، در بخش مسابقه ی جشنواره ی بین المللی فیلم مسکو به نمایش در می آید.

جشنواره ی بین المللی فیلم مسکو یکی از معتبرترین رویدادهای فرهنگی و هنری جهان است که امسال، سی و هشتمین دوره ی آن، از تاریخ سوم تا دهم تیر ماه برگزار می شود. در این دوره فیلم سینمایی «دختر» نماینده ی سینمای ایران در بخش مسابقه ی این جشنواره است.

پیش از این رضا میرکریمی برای فیلم «به همین سادگی» از این جشنواره جایزه ی بهترین فیلم را دریافت کرده بود. همچنین فیلم های «امروز»، «یه حبّه قند» و چندین اثر دیگر این کارگردان پیش از این با ترجمه ی روسی برای مردم این کشور نمایش داده شده است.

فیلم «دختر»، آخرین ساخته ی میرکریمی، چند شب پیش در نخستین جشن روزنامه ی «سینما»، جایزه ی بهترین فیلم را دریافت کرد. همچنین این فیلم در جشنواره ی فیلم فجر هم در بخش های مختلفی همچون بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر نقش دوم زن، بهترین فیلمنامه، بهترین کارگردانی و ... نامزد دریافت جایزه شده بود و محمدرضا علیقلی سیمرغ بهترین موسیقی متن را برای این اثر دریافت کرد.

در فیلم «دختر» فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند، شاهرخ فروتنیان، مسعود سخایی، نیوشا مدبر و... بازی می کنند.

در خلاصه ی داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیر و نگهداری پالایشگاه آبادان است، برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش، در همان روز قصد سفر به تهران را برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی اش دارد؛ اما پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است.

دست اندرکاران تولید این فیلم عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: رضا میرکریمی، نویسنده: مهران کاشانی؛ مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، تدوین: میثم موئینی، موسیقی: محمدرضا علیقلی، صدابردار: بهمن اردلان، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر هنری: محسن شاه ابراهیمی، چهره پرداز: سودابه خسروی، طراح لباس: منصوره یزدان جو، مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی، عکاس: بهرنگ دزفولی زاده، و مجری طرح و مدیر برنامه ریزی: جلیل شعبانی، هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش ب حالشو کارشون امادن ما بنالیم که هیچ نه بابامو کار داره نه خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج