۳۳۸۹۴۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش رامبد جوان به شلیک گاز اشک آور

رامبد جوان می‌گوید که یکی از تماشاچیان برنامه‌ خندوانه در پشت صحنه‌ی از اسپری گاز اشک آور استفاده کرده است.

خبرآنلاین: رامبد جوان می‌گوید که یکی از تماشاچیان برنامه‌ خندوانه در پشت صحنه‌ی از اسپری گاز اشک آور استفاده کرده است.

این بازیگر و کارگردان سینما که مهمان کافه خبر بود با بیان این مطلب که روزی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماشاگر به استودیو خندوانه می‌آیند، گفت: استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آن‌ها را بگردیم.

او با تشریح روند حضور مردم در برنامه خندوانه افزود: برای حضور در این برنامه، با کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند تماس گرفته می‌شود و آن‌ها بعد از توجیه شدن برای رعایت یک سری مسائل، مثل نوع پوشش به استودیو می آیند.

جوان ادامه داد: دیروز هم همین روند طی شد و زمان افطار، طبق روال این ایام اعلام کردیم که مهمانان ما روزه‌هایشان را باز کنند. یک مخزن بزرگ آب جوش هم برای این منظرو تهیه کرده‌ایم و گذاشته‌ایم. دیروز از قضا آب جوش تمام شده بود و بچه‌ها دوباره آب گرم داخل مخزن ریختند،‌اما برای اینکه کمی قل بخورد و جوش بیاید،‌ سه دقیقه وقت لازم بود.

به گفته‌ی جوان در این حین بکب آقایی می‌آید و می‌گوید آب جوش را به من بدهید؛ چون همسرم باردار است، یکی دیگر از مهمانان هم مخالفت می‌کند و می‌گوید نمی‌شود.

او ادامه داد: در نهایت این دو نفر با هم بحثشان می شود و وسط درگیری آب جوش می‌ریزد روی یکی از آن‌ها، آن آقا هم از کیف دور کمرش اسپری اشک آور در می‌آورد و روی صورت آن یکی خالی می‌کند.

به گفته‌ مجری خندوانه، این اتفاق چون جلوی در استودیو می‌افتد،‌باعث می‌شود تا کل استودیو آلوده به گاز اشک آور شود. بعد از این ماجرا هم ماموران اورژانس و آتش‌نشانی و پلیس هم پشت صحنه‌ برنامه می‌ایند و کسی را که گاز اشک آور استفاده کرده، با خودشان می‌برند.

این مجری گفت: سه نفر از بچه‌های ما هم روانه بیمارستان شدند. تا دو ساعت هم ضبط برنامه به تعویق افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بانو

      طفلکی ها این همه زحمت می‌کشند ،یه عده بی فکر میان با آبروشون بازی میکنن.واقعا چرا اینقدر ما کم گذشتیم ،چرا به همدیگه احترام نمیزاریم ،امیدواریم نسل جدیدمون بهتر از ما باشند،گرچه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما خیلی هم خوبیم
        نسل بعدی از نظر احترام عمرا به ما برسن، احترامی که ما برای پدر و مادرمون می زاریم هیچ جا نمی زارن
        فقط یه مشکلاتی داریم که اونا بزرگ جلوه می کنن مثل همین گذشت نداشتن

    • بدون نام

      بدتر از هفت تیر کشی در خیابان که نیست

    • بدون نام

      چه توجیه بچگانه ای یکی نمیگه چرا باید گاز اشک آور به کمرش ببندد وداخل استودیو شود مگه برای ورود به آنجا کسی تفتیش نمیشه این داستان برنامه ریزی قبلی بود و دعوا هم زرگری بود .

    • صوفی

      این نشون میده همه اون خوبیم گفتن ها و عالی هستیم و خنده ها و اینا در تماشاچیا کاملا الکی و فانتزیه... حال ما خوب و عالی نیست... ما مردمی هستیم که منتظریم سر کوچکترین مشکلی اینجوری به جون هم بیافتیم... یه فرد غیر نظامی عادی چرا باید گاز اشک آور با خودش حمل کنه؟

    • نازی

      سلام به همه ی مردم ایران؛ این ممکنه یه اتفاق باشه و اون شخص به هزارو یه دلیل چمیدونم عصبی بودن مشکلات خاص دیگه تحمل نداشته باشه ویا گاز اشک آور همراه داشته باشه اما موضوع این جاست که چون برنامه ی خندوانه مطرح هست و مردم رو از ماهواره دور میکنه شبکه ای مثل بی بی سی و منوتو و نفوذی های منافق توی ایران که همراه آمریکا هستن میخوان اینارو خراب کنن تا مردم دل بکنن تازه مردمم میخوان خراب کنن اینطور ما میگیم چه مردمی داریم همه دروغ گوهستن..... ایران ایراد زیاد داره ولی دوستای خوبم همه که بدنیستن رامبد یا مدیری ممکنه برای پول دراوردن از یه حامی استفاده کنن اما مشکل ندارن که ساعتها خودشونو خسته کنن که مارو بخندونن .... وضع ایران سخت هست اما دوستان حواستونو بدین ازین آب گلالود کسی ماهی نگیره و مارو خر فرض نکنه.... عزت زیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج