۳۳۹۰۶۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز: یاس پرپر شده روی بارکد

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

ماجرا از این قرار بود که دست اندرکاران فیلم بارکد می‌‌خواستند فیلم‌شان را اکران کنند که وزارت ارشاد گفت نمیشه که همینجوری بدون هیچ حرف و سخنی فیلم اکران شه. یه گیری، اصلاحیه‌ای، چیزی. ناسلامتی ما وزارتخونه‌ایم‌ها. دست اندرکاران بارکد گفتند: فیلم پروانه نمایش داره دیگه چه اصلاحیه‌ای؟ وزارت ارشاد گفت: کو پروانه نمایشش؟ مسئولان بارکد پروانه نمایش را نشان دادند و گفتند ایناهاش. وزارت ارشاد کمی پروانه نمایش را اینور و آنور کرد و از زوایای مختلف نگاه کرد و گفت: نه. اینجوری نمیشه. باید افسر بیاد. بعد از چند لحظه چند تا حشره شناس به صحنه نزاع آمدند و با بررسی کارشناسانه پروانه نمایش گواهی دادند که به این مجوز به طور کامل نمیشه گفت پروانه. دست اندرکاران بارکد جوش آوردند و گفتند: بابا اگه این پروانه نیست پس چیه؟ حشره‌شناسان گفتند: هنوز در حد شفیره است. شاید بزرگ شه ملخ دربیاد. وزارت ارشاد سریع پروانه را گرفت و گفت: بیا! این فردا بشه ملخِ نمایش، شما پاسخگویی؟ می‌دونی چه فشاری روی ما وارد می‌کنن؟ مسئولان پخش بارکد با استیصال گفتند: خب حالا میگین چیکار کنیم؟ وزارت ارشاد دست‌هایش را به هم مالید و گفت: اصلاحیه! اصلاحیه! مسئولان فیلم گفتند: خب چند تا می‌خوای؟ وزارت ارشاد کمی فکر کرد و گفت: دو تا! بعد بلافاصله گفت: نه نه ... سه تا! بعد با شوق و ذوق به فیلم نگاه کرد و گفت: سبزززز ... آبیییی ... قرمز! مسئولان بارکد گفتند: بستنی می‌خوای؟ وزارت ارشاد گفت: نه دارم خط می‌کشم. خلاصه ارشاد با دقت فیلم را بررسی کرد تا این که به تیتراژ انتهایی رسید. صدای یاسر بختیاری معروف به یاس در فضا پخش شد. وزارت ارشاد همینطور که با یه ابرو بالا یه ابرو پایین به آهنگ گوش می‌داد گفت: این چرا اینقدر تنده؟ مصطفی کیایی کارگردان کار گفت: مضمونش اجتماعیه سیاسی نیست که. وزارت گفت: نه بابا. ریتمش رو میگم. کیایی گفت: تو سبک رپ اجرا شده خب. وزارت ارشاد یک متر پرید هوا و جوری شلاقی خورد روی زمین که نزدیک بود تبدیل به وزارت کار شود. بلافاصله بعد از برخوردش با زمین با وحشت گفت: چی؟ رپپپپ؟ مسئولان پخش بارکد سرشان را انداختند پایین و ابراز شرمندگی کردند. وزارت ارشاد گفت: حالا خواننده‌اش کی هست؟ گفتند: یاسر بختیاری. همون یاس! چشمان وزارت ارشاد برقی زد و گفت: همون که تو آهنگ‌هاش مسائل اجتماعی رو به صورت جوان پسند و مودبانه بیان می‌کنه؟ گفتند: بله! خودشه. وزارت با شوق بیشتر پرسید: همون که تو کارهاش درس اخلاق و مودت و جوانمردی میده؟ مسئولان بارکد با امیدواری گفتند: آره آره خودشه! وزارت ارشاد با تاکید گفت: پس کارش رو حتما از تیتراژ حذف کنید! گفتند: آخه چرا؟ گفت: چون مجوز نداره!

به این ترتیب صدای یاس از تیتراژ بارکد حذف شد تا فیلم بتواند اکران شود و بیش از هفتاد درصد مشکلات فرهنگی جوانان در کسری از ثانیه به دست توانمند مسئولان مورد عنایت قرار گرفته و حل شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      دست مسولین واقعا درد نکنه که با اظهار نظر های کارشناسانه و بر پایه ی عقل و حکمت نمیذارن ما از راه بدر بشیم.بیچاره یاس

    • مملی

      آفرین به آیدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج