۳۳۹۰۷۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

پالس فائزه به احمق شریر!

ديدار اخير فائزه هاشمي‌رفسنجاني با برخي از نيروهاي وابسته به فرقه ضاله بهائيت، جداي از حواشي مختلفي كه در جامعه به وجود آورد، حالا به عرصه‌اي براي فشارهاي بين‌المللي عليه كشورمان تبديل شده است.

روزنامه جوان - جعفر تکبیری: ديدار اخير فائزه هاشمي‌رفسنجاني با برخي از نيروهاي وابسته به فرقه ضاله بهائيت، جداي از حواشي مختلفي كه در جامعه به وجود آورد، حالا به عرصه‌اي براي فشارهاي بين‌المللي عليه كشورمان تبديل شده است.

فشارهايي كه مي‌كوشد وجهه ايران را به عنوان يك نظام ضدحقوق بشري در دنيا معرفي كند. بر اين اساس، در تازه‌ترين اقدام پس از ديدار فائزه هاشمي با برخي از نيروهاي وابسته به فرقه بهائيان كه باعث مطرح شدن گسترده نام اين فرقه در رسانه‌هاي مختلف شد، حالا كميسارياي عالي حقوق بشر سازمان ملل در بيانيه‌اي به نقل از احمد شهيد، به دفاع از اين فرقه پرداخته و عنوان كرده است كه‌ «حملات لفظي مقام‌هاي حكومتي عليه جامعه آسيب‌پذيري مثل بهائيان عميقاً مايه تشويش است... و مي‌تواند ديگران را به اقدامات تبعيض‌آميز و شايد خشونت‌آميز عليه اين گروه تشويق كند.»

مظلوم‌نمايي براي فرقه ضاله بهائيان توسط احمد شهيد آنجا اوج مي‌گيرد كه مدعي مي‌شود، بهائيان «به خاطر اجراي صلح‌آميز مناسك ديني خود» به زندان افتاده‌اند. ملاقات فائزه هاشمي با اعضاي ارشد فرقه ضاله بهائيت در حالي بود كه بهائيت از جمله فرقه‌هاي انحرافي دست‌ساز انگليسي‌‌ها در ايران است كه به منظور انحراف در تشيع سازماندهي شد و يكي از مقرهاي اصلي اين فرقه در حال حاضر در فلسطين اشغالي است و علاوه بر اين، اين فرقه به شدت از سوي رژيم‌صهيونيستي حمايت مي‌شود. همچنين بايد گفت كه امام خميني، مقام معظم رهبري و ساير مراجع تقليد شيعه نيز اين فرقه را ضاله خوانده و معاشرت با اين فرقه و به ويژه حمايت از آنها را حرام قطعي اعلام كرده‌اند.

سوژه‌اي به نام بهائيان

اما اين گزارش در حالي منتشر مي‌شود كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران، فرقه ضاله بهائيت همواره در عرصه‌هاي حقوق بشري يكي از سوژه‌هاي تبليغاتي دنياي غرب عليه جمهوري اسلامي بوده و در تمام طول اين سال‌ها، گزارش‌هاي متعدد غربي‌ها تلاش مي‌كرده كه بهائيان را افرادي مظلوم و ساكت در تاريخ ايران معرفي كنند و اينگونه القا كنند كه در حق آنها ظلمي بزرگ رقم خورده است. اين در حالي است كه مرور سابقه شكل‌گيري فرقه ضاله بهائيت بيانگر اين واقعيت است كه آنها از همان روزهاي نخستين سازماندهي آنچه خود دين مي‌نامند، همواره در ضديت كامل با اديان آسماني به ويژه دين اسلام و مذهب شيعه بوده‌اند و در اين مسير از هيچ كوششي فروگذار نكردند.

علاوه بر اين مرور ارتباطات آنها با نظام‌هاي استكباري به ويژه رژيم‌صهيونيستي كه همواره دشمن شماره يك جمهوري اسلامي ايران بوده، نشان مي‌دهد كه آنها در مسير ضديت خود با دين اسلام از كمك‌هاي دشمنان اسلام نيز بهره مي‌برند. اما به رغم تمامي اين سنگ‌اندازي‌هاي بهائيان عليه اسلام و نظام اسلامي، جمهوري اسلامي ايران همواره كوشيده رفتاري توأم با مماشات با اعضاي اين فرقه در داخل كشور داشته باشد و به‌رغم آنكه در قانون اساسي كشورمان هيچ اشاره‌اي به حقوق آنان نشده، از حقوقي برابر با حقوق مسلمانان در جامعه برخوردار باشند. در همين حال اگر برخوردي نيز با اعضاي اين فرقه در طول تمام اين سال‌ها شده، ناشي از اقدامات ضدامنيتي آنان عليه نظام، كشور و دين مبين اسلام بوده است.

گزارش‌هاي تكراري احمد شهيد

اما انتشار اين گزارش توسط احمد شهيد در حالي است كه مرور ادعاهاي طرح شده در اين گزارش و گزارش‌هاي قبلي وي نشان مي‌دهد كه او بار ديگر ادعاهايي تكراري را مطرح كرده كه منابع تأمين‌‌كننده اطلاعات اين گزارش نيز همان گروه‌هاي اپوزيسيون هستند كه پيشتر به دنبال تحريك جامعه بين‌الملل عليه جمهوري اسلامي ايران بودند؛ روندي كه با اقدام ضدامنيتي فائزه هاشمي رنگ و بويي تازه گرفته و دستمايه‌اي براي انتشار گزارش عليه كشورمان شده است. احمد شهيد پيشتر نيز در خصوص بهائيان در داخل ايران مدعي شده بود كه «بهائيان براي درج هرنوع نوشته‌اي به جز نام و نام خانوادگي و تاريخ تولد و مرگ متوفي بر روي سنگ قبر» اجازه‌اي ندارند.

منابع احمد شهيد چه كساني هستند؟

ارائه گزارش‌هاي احمد شهيد ‌در خصوص كشورمان در حالي است كه اين فرد تاكنون اجازه سفر به ايران را نداشته و گفته مي‌شود كه تمامي گزارش‌هاي خود را بدون داشتن ذهنيتي مستقيم از فضاي داخلي ايران تنظيم كرده است. نگاهي به اسامي افرادي كه احمد شهيد براي تهيه گزارش‌هاي خود با آنان ملاقات داشته، به خوبي نشان مي‌دهد كه فضاي ذهني اين فرد در خصوص ايران چگونه شكل گرفته است. براساس گزارش‌هاي منتشر شده، احمد شهيد ارتباط ويژه‌اي با گروهك منافقين دارد و اين گروهك در آستانه انحلال جزو مهم‌ترين منابع اطلاعاتي «شهيد» براي تنظيم گزارش‌هاي خود عليه جمهوري اسلامي ايران است.

بر اين اساس، ديدار‌هاي آشكار و پنهان وي با منافقين بارها و بارها رسانه‌اي شده و برخي اخبار نشان مي‌دهد منافقين با سوءاستفاده از شرايط افرادي كه در كشورهاي اروپايي و تركيه خواستار پناهندگي هستند، آنان را وادار به ارائه اطلاعات غلط در خصوص ايران به احمد شهيد مي‌كنند. علاوه بر اين احمد شهيد با سركردگان برخي ديگر از گروهك‌هاي تروريستي كه عليه جمهوري اسلامي اقدام مسلحانه مي‌كنند هم ديدار داشته است. تجزيه‌طلبان، تروريست‌هاي حزب منحله دموكرات ايران، تجزيه‌طلبان عرب، تروريست‌هاي گروهك كومله و فتنه‌گران در كنار گروهك منافقين همگي جزو كساني هستند كه در تهيه گزارش‌هاي احمد شهيد نقش دارند.

تغيير موضع از هسته‌اي به حقوق بشر

اما جمهوري اسلامي در حالي مشغول رايزني ديپلماتيك با غرب براي حل مناقشه‌هاي دو طرفه است كه غربي‌ها در كنار اين پيشرفت همواره به دنبال گشايش جبهه‌اي تازه براي تقابل با جمهوري اسلامي بوده‌اند. حقوق بشر يكي از همان جبهه‌هاي تقابلي است كه پس از حصول توافق اوليه ميان ايران و غرب در موضوع هسته‌اي، برجسته‌تر از هر زمان ديگري شد و حالا يك سالي است كه در صدر اخبار بنگاه‌هاي خبرپراكني بين‌المللي عليه جمهوري اسلامي است. بر اين اساس طرح موضوعات حقوق بشري حربه‌اي به نسبت قديمي است كه از سوي كشورهاي غربي به طور معمول عليه كشورهاي مستقل استفاده مي‌شود تا از اين طريق به خواست‌هاي خود دست پيدا كنند؛ خواست‌هايي كه از طريق تخريب چهره يك كشور، عاملي براي ايجاد اجماع جهاني عليه آن مي‌شود.

حال روزهاي پرديپلماسي دولتمردان جمهوري اسلامي در حالي با ملاقات‌هاي مختلف براي حل مسائل باقي‌مانده در پرونده هسته‌اي كشورمان سپري مي‌شود كه تحركات در بلوك غرب حكايت‌كننده تغيير استراتژي فشار از موضوع هسته‌اي به سمت موضوع حقوق بشر است؛ واقعيتي كه پس از حصول توافق ژنو قابل پيش‌بيني بود و در حالي كه عده‌اي امضاي اين توافق را پايان خصومت ميان ايران و غرب مي‌پنداشتند، در طرف مقابل بسياري اين خصومت را غيرقابل اتمام مي‌دانستند و از ادامه تنش‌ها ميان ايران و غرب با بهانه‌هاي ديگر خبر مي‌دادند.

حال گويي استدلال‌هاي طيف دوم به اثبات رسیده و با حل بخشي از تنش‌ها ميان ايران و غرب در موضوع هسته‌اي، پرونده حقوق بشري ايران براي ادامه فشارها روي ميز سياستمداران غربي قرار گرفته تا اجماع جهاني درباره ايران از موضوع پرونده هسته‌اي به پرونده حقوق بشري برود؛ روندي كه حالا به نظر مي‌رسد با اقدام فائزه هاشمي در ديدار با بهائيان و انتشار گزارش احمد شهيد پيرامون اين فرقه، تسريع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمق شریر؟ از ادبیات احمدی نژاد نیست؟

    • بدون نام

      چقدر زشت .اسم یکی رو‌خراب میکنی مجله ؟؟مجله از اینکارت چه نفعی میبری کمی خجالت بکشید ....خوبه اونا بیان اسم شمارو‌چپکی بگن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • دلسوز

      وقتی بزرگان گفتن گندش نکنید بهاییت مطرح میشه این روزو میدیدن

    • ایرانی

      بهائیت دیگه چیه؟چه صیغه ایه!!!هر روز 1چیزی درمیارن.1عده ای با 1اهدافی پلیدی بیکار نشستن اون دور دورا از خودشون مصلک عارض میکنن.(در میکنن)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج